Pobuda odraža strateški odmik od tradicionalnega modela velikih hipermarketov, ki ga je povzročil upad uspešnosti teh objektov in vse večja konkurenca e-trgovine in manjših maloprodajnih formatov, poroča revija ESM.
V Auchanu so sprva načrtovali zmanjšanje prodajne površine približno tretjine svojih evropskih hipermarketov za povprečno 25 %, začenši s koncem leta 2023.
Vendar pa si v podjetju zaradi finančnih izzivov v letu 2024 zdaj prizadevajo za še bolj agresivne cilje zmanjšanja.
Po najnovejših načrtih naj bi do leta 2027 polovica Auchanovih hipermarketov merila približno 8000 kvadratnih metrov, kar je znatno zmanjšanje v primerjavi s prejšnjimi merami, 10.000 kvadratnih metrov ali nekaj manj.
Načrt zmanjšanja bo v naslednjih dveh letih vključeval 45 trgovin, pri čemer je za leto 2025 načrtovanih 20 takih objektov, za leto 2026 pa še dodatnih 25.
Pričakujejo, da bodo leta 2027 zmanjšali število za še dodatnih 21 trgovin, s čimer se bo skupno število zmanjšanja povečalo na 66. Na primer, hipermarket v Perpignanu, ki naj bi se prvotno zmanjšal s 15.000 na 10.000 kvadratnih metrov, se bo do leta 2026 še dodatno zmanjšal, na približno 8.000 kvadratnih metrov.
Regije, kot je Oksitanija, so še posebej prizadete, hipermarketi v Montaubanu, Castresu, Pérolsu in Perpignanu pa so doživeli pomembne spremembe.
Vir/ Foto: InStore