Skupna prodaja podjetja se je v tem obdobju povečala za 3,5 %, na 4 milijarde funtov, spletna prodaja pa je zabeležila dvomestno rast LFL, s čimer je podjetje postalo najhitreje rastoča spletna veriga trgovin z živili na trgu, so sporočili iz podjetja.
V tretjem četrtletju so poročali o močnem zagonu pri razvoju novih izdelkov, vključno z lansiranjem novih ponudb Fresh v trgovine z več kot 400 novimi izdelki.
Trgovec je v tretjem četrtletju dosegel prihranek stroškov v višini 63 milijonov funtov, kar je v skladu s ciljem 1 milijarde funtov do konca poslovnega leta 2026.
"V okolju naraščajoče inflacije in zahtevnih makroekonomskih razmer se je primerljiva prodaja v tretjem četrtletju povečala za 3 %, kar je naše 11. zaporedno četrtletje rasti. Tržni delež je ostal stabilen, tako kot od začetka leta. Potrošniki čutijo pritisk in še naprej trdo delamo, da bi strankam pomagali kar najbolje izkoristiti omejene družinske proračune, pri čemer ostajamo zvesti vrednotam Morrisonsa, da vsem zagotavljamo kakovostno in cenovno dostopno svežo hrano. V tem zahtevnem okolju želim še posebej izreči priznanje sodelavcem in se jim zahvaliti za njihovo predanost in trdo delo," je dejal Rami Baitiéh, izvršni direktor Morrisonsa.
Vir/ Foto: InStore