V Lidlu Slovenija bodo tudi letos organizirali nagradno igro v okviru Lidlove otroške ekipe in nagradno igro za ogled ene od domačih tekem.
V pretekli sezoni je Lidlovo partnerstvo z UEFA Europa League™ in UEFA Conference League™ združilo 36 držav in 72 nogometnih klubov v sklopu 342 tekmovalnih dni, s čimer je Lidl po poročilu Nielson Sports* postal najvidnejši sponzor tekmovanj in navijačem približal igro, ki jo imajo radi.
Lidlove pobude so v času turnirja dosegle na tisoče igralcev, navijačev in družin. V sezoni 2024/25 je Lidl dostavil več kot 18.000 porcij svežega sadja, ki je nogometnim navijačem na stadionih dajalo energijo; razdelil 4685 vstopnic Lidlovim kupcem in družinam po vsej Evropi in tako omogočil dostop do vrhunskega evropskega nogometa širši skupnosti;, vključil 7524 mladih nogometnih navdušencev v Lidlovo otroško ekipo (Lidl Kids Team); na nogometno igrišče so stopili skupaj s svojimi junaki in od blizu doživeli čarobnost tekme.
Lidl bo tudi v prihodnji sezoni 2025/26 navijačem ponujal neverjetne priložnosti z organizacijo nagradnih iger za vstopnice, doživetji Lidlove otroške ekipe (Lidl Kids Team) in zagotavljanjem sveže in zdrave hrane na tekmah. Partnerstvo poudarja Lidlovo zavezo k spodbujanju aktivnega življenjskega sloga, podpiranju skupnosti ter zagotavljanju dostopnega in vključujočega nogometa za vse.
S spodbujanjem ozaveščene prehrane in aktivnega življenjskega sloga Lidl prek partnerstva z UEFA Europa League™ in UEFA Conference League™ ne le podpira vrhunski nogomet, ampak tudi ustvarja trajne, nepozabne trenutke za ljudi, nogometne navdušence in družine po vsej Evropi.
Lidl Slovenija bo v okviru Lidlove otroške ekipe za kupce in zaposlene organiziral nagradno igro, s katero bo 22 otrokom, starim od šest do deset let, omogočil edinstveno izkušnjo, da postanejo uradni spremljevalci nogometašev na eni od tekem v Sloveniji. Poleg tega bodo kupcem in zaposlenim omogočili, da s sodelovanjem v nagradnih igrah osvojijo brezplačne vstopnice za ogled ene od treh domačih tekem UEFA Conference League™ Celju, kjer bo igral NK Celje.
"Ponosni smo, da smo na ravni mednarodne Skupne Lidl v lanski sezoni uspeli povezati navijače iz več kot 30 držav po vsej Evropi in približati nogomet številnim družinam, tudi v Sloveniji. V Lidlu želimo v okviru vseh svojih dejavnosti, tudi prek partnerstev z zvezo UEFA, spodbujati zdrav in aktiven življenjski slog. Kupce spodbujamo k vključevanju svežih, kakovostnih in polnovrednih živil v vsakodnevno prehrano, pri čemer z ugodnimi cenami omogočamo njihovo dostopnost širokemu krogu ljudi, otroke pa prek športa, v tem primeru nogometa, skušamo navdihniti za aktivno življenje že od malega. Veselimo se nadaljevanja partnerstva v novi sezoni,« je dejal Peter Kebrič, direktor področja za kupce (Customer) v Lidlu Slovenija in Lidlu Hrvaška.
Če želite izvedeti več o Lidlovi stalni podpori evropskemu nogometu in zdravim skupnostim, obiščite spletno stran https://www.lidl.si/c/lidl-sponzorstva-nogomet/s10059244.
Vir/Foto: Lidl