V Eurospinu vsako leto pripravijo posebno dobrodelno kampanjo, ki ni usmerjena le v zbiranje sredstev, temveč nosi tudi pomembno družbeno odgovorno sporočilo. Lanska, rekordna kampanja je vstopila v kompleksen svet čustvovanja otrok in odraslih, letošnja pa opozarja na pomen in vlogo vrednot, ki pomagajo otrokom oblikovati odnose in odločitve, pomembne za prihodnost.
Dan Podjed (na fotografiji ), antropolog in strokovni sodelavec, ki delal na projektu, je dejal: "Vrednote si lahko zamislimo kot podlago, na kateri stoji človeštvo. Zaradi njih je človeška vrsta izjemno uspešna, naše skupnosti pa so zaradi njih uspele prebroditi najtežje čase."
V Eurospinu so oblikovali koncept varuhov vrednot, izmed katerih vsak predstavlja eno od tistih, ki so temeljne: Maks (odgovornost), Mila (prijaznost), Stela (poštenost) in Lan (zmernost).
Vrednote so bile navdih za izdelavo prikupnih okraskov za vezalke v podobi super junakov z uporabo katerih otroci ponosno sporočajo vrednote, ki so jim pomembne.
Podjed se je odpovedal svojemu honorarju za sodelovanje pri kampanji in ga v celoti namenja Zvezi prijateljev mladine Slovenije.
Z nakupom Eurospinovih Varuhov vrednot prispevate 1 evro za nakup šolskih potrebščin otrokom iz socialno ogroženih družin. Cena posameznega okraska je evro.
V Eurospinu se zavedajo vloge v družbi in s tem povezane odgovornosti: "Nadvse cenimo zvestobo naših kupcev in podporo lokalnih okolij. Hvaležnost pogosto izkazujemo v različnih oblikah. Zdaj z že tradicionalno dobrodelno kampanjo vsako leto zbiramo sredstva za pomoč otrokom iz socialno ogroženih družin. S kampanjo želimo prenekaterim staršem olajšati vstop v novo šolsko leto in ozaveščati o aktualnih družbenih problematikah. Letos so to vrednote, saj tudi mi vidimo, da se, zlasti med mladimi, sistem vrednot spreminja. S tem sicer ni nič narobe, toda temeljne morajo ostati nespremenjene in o tem želimo ozaveščati," je povedala Natalija Pagon, vodja marketinga v podjetju Eurospin Eko, d. o. o.
Osnovni cilj ZPMS, partnerske organizacije pri projektu Eurospinove dobrodelne kampanje, je dvig kakovosti življenja otrok, mladostnikov in družin, zastopanje in uveljavljanje njihovih interesov in potreb ter zaščita njihovih pravic. Pomemben del tega predstavljajo vrednote.
"Eurospin nas je prijetno presenetil tudi v tem letu. Okraski za vezalke v obliki super junakov so zares simpatični. Hkrati predstavljajo ključne vrednote, ki jih najmlajšim z najrazličnejšimi aktivnostmi in akcijami sporočamo tudi mi. Tega smo se dotaknili v nedavnem pozivu za zakonsko omejitev uporabe zasebnih telefonov in drugih digitalnih naprav v vzgojno-izobraževalnih ustanovah. Govorimo torej o zmernosti, ki jo predstavlja varuh Lan," je dodala Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS.
Vir/Foto: Eurospin