Zmagovalci Izbranih produktov leta bodo znani 11.februarja

Slovenija

10.01.2019

Izbran produkt leta (Voted Product of the Year) je največja svetovna potrošniško-glasovana nagrada za trženje inovacij. Ustanovili so jo v Franciji leta 1987, trenutno deluje v več kot 45 državah po vsem svetu z istim namenom. Voditi potrošnike do najnovejših izdelkov na trgu in nagraditi proizvajalce za kakovost in inovativnost na področju izdelkov in trženja.
 
Pečat Izbran produkt leta je podprt z glasovi  slovenskih gospodinjstev in tako zaupanja vreden nakupni nasvet, ki služi kot bližnjica pri nakupih ter pomaga prihraniti čas in denar. Za proizvajalce zmagovalnih izdelkov je priznanje s strani potrošnikov za kakovost in inovativnost ter potrditev in večjo ozaveščenost produkta in blagovne znamke. 

Transparentnost in neodvisnost raziskave zagotavlja svetovno priznano raziskovalno podjetja Nielsen, ki med slovenskimi potrošniki na reprezentativnem vzorcu slovenskih gospodinjstev, opravi vsakoletno raziskavo in katerih glasovi  odločajo o zmagovalcih. Nielsen je svetovno vodilno podjetje pri tržnih raziskavah, ki ponuja meritve in analizo tržne dinamike, odnosov in vedenja potrošnikov ter novih in tradicionalnih medijev v več kot 110 državah sveta. Nielsen je razvil prepoznaven ugled za zagotavljanje prilagojenih raziskovalnih rešitev za številne panoge v celotnem svetovnem omrežju.
 

Novosti pri metodologiji izbora Izbranega produkta leta
 
Slovenska raziskava Izbran produkt leta je vsako leto nadgrajena in tudi vsako leto raste s številom nominirancev.

- Spremenjena metodologija s strani Nielsen. Izračun za zmagovalca 40% inovativnost, 30% atraktivnost in 30% nakupna namera.

- Testiranje okusa za vse izdelke hrane in pijače. Izračun se tako spremeni v 40% inovativnost, 20% atraktivnost, 20% nakupna namera in 20% okus.

- Imajo tudi nov logotip - pečat za izdelke, kjer se preizkuša tudi okus, ki je izpeljanka iz njihovega pečata.

- V sami raziskavi Nielsen med panelisti iščejo za odgovore glavne kupce v gospodinjstvih. Vzorec mora seveda biti uravnotežen po spolu, starosti in regiji.

- V vsaki kategorijo so uvrščeni glavni predstavniki kategorije

- Testiranje okusa bodo kupci lahko opravili doma, kot to običajno počno

- Rezultate testiranj z vsemi vprašanji o okusu, embalaži bodo, tako kot Nielsen raziskave kategorij, prejeli nominiranci.

- Z nami so poleg že dolgoletnih partnerjev (Mercator, AML, Amicus, Nielsen, InStore) z letošnjo edicijo še Infonet Media in Merkur

- V regiji smo prisotni na Hrvaškem, v Srbiji in od 2019 tudi v BiH

- Globalno smo največja raziskava novosti in delujemo že 34 let, danes v 47 državah sveta. Od lani tudi na Kitajskem. 

- Samo lansko leto je bilo TV reklam po svetu z našim logotipom več kot 250.

- Globalno imamo več kot 80% zaupanje potrošnikov *vir raziskave GfK, Nielsen, TNS v posamičnih državah v okviru raziskav POY

- 76% proizvajalcev se vrača z nominacijami

Letos bodo del strokovnega vrednotenja (iz žirije) opravili prek spleta.

Že naslednje leto bodo imeli tudi svojo globalno aplikacijo.