
Novosti pri metodologiji izbora Izbranega produkta leta Slovenska raziskava Izbran produkt leta je vsako leto nadgrajena in tudi vsako leto raste s številom nominirancev. - Spremenjena metodologija s strani Nielsen. Izračun za zmagovalca 40% inovativnost, 30% atraktivnost in 30% nakupna namera. - Testiranje okusa za vse izdelke hrane in pijače. Izračun se tako spremeni v 40% inovativnost, 20% atraktivnost, 20% nakupna namera in 20% okus. - Imajo tudi nov logotip - pečat za izdelke, kjer se preizkuša tudi okus, ki je izpeljanka iz njihovega pečata. - V sami raziskavi Nielsen med panelisti iščejo za odgovore glavne kupce v gospodinjstvih. Vzorec mora seveda biti uravnotežen po spolu, starosti in regiji. - V vsaki kategorijo so uvrščeni glavni predstavniki kategorije - Testiranje okusa bodo kupci lahko opravili doma, kot to običajno počno - Rezultate testiranj z vsemi vprašanji o okusu, embalaži bodo, tako kot Nielsen raziskave kategorij, prejeli nominiranci. - Z nami so poleg že dolgoletnih partnerjev (Mercator, AML, Amicus, Nielsen, InStore) z letošnjo edicijo še Infonet Media in Merkur - V regiji smo prisotni na Hrvaškem, v Srbiji in od 2019 tudi v BiH - Globalno smo največja raziskava novosti in delujemo že 34 let, danes v 47 državah sveta. Od lani tudi na Kitajskem. - Samo lansko leto je bilo TV reklam po svetu z našim logotipom več kot 250. - Globalno imamo več kot 80% zaupanje potrošnikov *vir raziskave GfK, Nielsen, TNS v posamičnih državah v okviru raziskav POY - 76% proizvajalcev se vrača z nominacijami Letos bodo del strokovnega vrednotenja (iz žirije) opravili prek spleta. Že naslednje leto bodo imeli tudi svojo globalno aplikacijo. |