
Tuševa oglaševalska kampanja z Jurijem Zrnecem - Doma v Sloveniji (VIDEO)
Slovenija
12.05.2018
"Ne samo, da nas slovensko in slovenski izdelki povezujejo, temveč so tudi pojem domačnosti, kakovosti in seveda svežine," z novo oglaševalsko kampanjo sporoča Tuš.

Na police uvrščajo več kot 70 odstotkov izdelkov slovenskega porekla. Tokrat opozarjajo na odlično in kakovostno slovensko meso. So imetniki certifikata "Izbrana kakovost” za goveje in perutninsko meso.
Ponujajo govedino slovenske reje, kulinarično posebnost – uležano mlado govedino slovenske reje, ekskluzivno ponudbo svinjskega PIGI mesa, z visoko mesnatostjo in nizko vsebnostjo maščobe ter mesne pripravke izdelane le iz svežega mesa in naravnih začimb.
Nudijo tudi izvrstno piščančje meso slovenskih rejcev ter mesne izdelke Slovenskih dobrot, izdelane na tradicionalen način.
Pred kratkim so predstavili tudi kratek televizijski spot: