SLO bocni levo
SLO bocni desno

Začela se je 19. Slovenska marketinška konferenca

Slovenija

27.05.2014

Na 19. SMK, ki bo potekala danes in jutri v Portorožu,  bodo v ospredje postavili najboljše prakse domačih in mednarodnih zmagovalcev. Predstavili bodo najnovejše marketinške trende, govorili o uspešnih marketinških prebojih in pogumnem nastopu na novih trgih.

19. Slovenska marketinška konferenca v organizaciji Društva za marketing Slovenije in Časnika Finance je posvečena prenosu nišnega ali lokalnega uspeha na globalne trge - kako lahko znanje majhnega trga postane veliko, globalno vredno in prepoznavno.
 
Slovenska Marketinška konferenca (SMK) je skozi leta postala največje letno stičišče vseh, ki se ukvarjajo z marketingom v podjetjih in institucijah; od raziskovalcev, produktnih vodij, skrbnikov znamk, direktorjev, predsednikov uprav, akademikov idr. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga.
 
Gre v korak s svetovnimi dogajanji, novimi pogledi na stroko, od tod tudi vedno zanimivi mednarodni gostje in sogovorniki. Dogodka se vsako leto udeleži prek 500 marketinških strokovnjakov iz Slovenije in tujine.
 
Na 19. Slovenski marketinški konferenci na temo "Od mikro segmentov do globalnih trgov. Je naša ponudba prava?" je v Portorož privabila preko 400 udeležencev. Pričetek je poleg pozdravnih nagovorov zaznamoval Patrick van der Pijl, direktor Business Models Inc., ki je postregel s praktičnimi napotki za inoviranje poslovnih modelov. Dan se nadaljuje z dobrimi praksami slovenskih podjetij, ki so iz niš uspešno prešla na globalne trge ter panogo, ki je v velikem porastu - podatkih in njihovi analitiki. 
 
Največji marketinški dogodek leta bo zaznamovala  okrogla miza: Od nišnega do globalnega trženja, kjer bodo slovenski poslovneži:  Igor Akrapovič, podjetje Akrapovič, Maja Požar Andrejašič, REC d.o.o., Stojan Petrič, Kolektor in Sandi Češko, Studio Moderna, predstavili svoje prebojne zgodbe o uspehu na globalnih trgih.
 
V nadaljevanju bodo Kathleen Peeters, Bisnode, Pawel Matkowski, Google SEEMEA in Christopher Engman, Vendemore, udeležencem konference v sekciji Big data: od velikosti do relevantnosti razkrili, da ni vse v velikosti.
 
Sledili bodo trije zmagovalci razpisa - Mlekarna Celeia in Aragon, NiceLabel ter Atlantic Grupa in Valicon, ko bodo spregovorili o primerih spremenjene strategije nastopa na trgu, uporabe novih idej in orodij, ki temeljijo na tehnologiji ter uvedbe slovenskega izdelka v tujini.
 
Ob koncu dneva bodo udeleženci kot novost konference poslušali izsledke raziskave Mind Wide Open, ki bo identificirala ključne trende in izzive trženjske stroke ter ocenila pripravljenost podjetij na soočanje z izzivi.
 
Raziskava je v letu 2014 zajela 350 srednje velikih in velikih podjetij iz vseh panog v Sloveniji, v letu 2015 pa bosta dodani še Hrvaška in Srbija.
 
 
Več o programu na spodnji povezavi