Dobiček pred obdavčitvijo znaša 23 milijonov denarjev, kar predstavlja rahlo zmanjšanje v primerjavi z enakim obdobjem lani, zaradi povečanja stroškov osnovnih surovin, energije in dela.
Doseženi rezultati odražajo našo osredotočenost na sodobnega potrošnika. Še naprej vlagamo v razvoj izdelkov z višjo hranilno vrednostjo, v skladu s svetovnimi trendi in potrebami. Stalna vlaganja v učinkovitost in inovacije predstavljajo osnovo dolgoročne in trajnostne rasti, poudarjajo iz vodstva Žito Luksa.
V prihodnjem obdobju bodo še naprej delali na optimizaciji stroškov, izboljšanju operativne učinkovitosti in krepitvi prisotnosti na trgu.
Fokus podjetja ostaja razvoj inovativnih izdelkov in posodobitev procesov kot odgovor na spremenjene navade in pričakovanja potrošnikov.
Zato pravijo, da Žito Lux s stabilno in močno blagovno znamko, zvesto bazo potrošnikov in jasno strategijo razvoja v zadnje četrtletje leta 2025 vstopa s pozitivnimi pričakovanji.
Vir: InStore
Foto: Žito Lux
