Čista prodaja segmenta slaščic v Severni Ameriki je v tretjem četrtletju 2025 znašala 2,6 milijarde dolarjev, kar je 5,6-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta.
Čista prodaja segmenta slanih prigrizkov je znašala 321 milijonov dolarjev, kar je 10-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem lani.
V tem obdobju je mednarodni segment zabeležil 12,1-odstotno povečanje čiste prodaje. na 244,8 milijona dolarjev.
Poročani čisti dobiček je znašal 276,3 milijona dolarjev oziroma 1,36 dolarja na delnico, kar predstavlja 38,2-odstotni padec.
Poročani dobiček iz poslovanja je znašal 434,6 milijona dolarjev, kar je 29,1 % manj kot v tretjem četrtletju leta 2024, s poročano maržo iz poslovanja v višini 13,7 %, kar je 680 bazičnih točk manj kot v enakem obdobju lani.
Prilagojeni dobiček na delnico je znašal 1,30 dolarja, kar je 44,4 % manj.
"Rezultati za tretje četrtletje so presegli pričakovanja, saj so močne inovacije, strateške naložbe v blagovne znamke in vrhunska tržna izvedba spodbudile rast v vseh poslovnih segmentih. Navdušen sem, da bom vodil naslednjo fazo rasti podjetja, pri čemer bom tesno sodeloval z našimi nadarjenimi zaposlenimi, cenjenimi strankami in upravnim odborom. Skupaj se bomo osredotočili na zadovoljstvo potrošnikov in doseganje rezultatov, saj bomo sprostili svoj polni potencial kot vodilni v industriji prigrizkov," je dejal Kirk Tanner, predsednik in glavni izvršni direktor podjetja Hershey.
Vir: InStore
Foto: Hershey

