Nova kampanja, ki potrošnike vabi, da vsak dan, ne le v prazničnem času, izkazujejo skrb in hvaležnost drugim, je nadgradnja nedavno začete mednarodne kampanje: »Lidl. Obrestuje se.«
Eden od nosilnih stebrov praznične kampanje je ozaveščena prehrana, v okviru katere ta trgovska veriga svojo ponudbo utemeljuje na načelih »planetarno zdrave prehrane« in si prizadeva za nenehno izboljševanje ponudbe rastlinskih izdelkov do leta 2050. Lidl prek različnih kanalov promovira tudi praznični, božični jedilnik, ki temelji na »trajnostnih« živilih.
V okviru te kampanje bo podjetje v vseh državah, kjer posluje, sprožilo humanitarne akcije na nacionalni ravni, pri čemer bodo nudili podporo humanitarnim organizacijam s finančno podporo in donacijami izdelkov.
Praznična kampanja se je začela v 31 državah, osrednji element kampanje pa je video spot, ki bo predvajan kot televizijski oglas, skupaj s celovito spletno strategijo na YouTubu in družbenih omrežjih, sledila pa bo komunikacija na digitalnih platformah.
Vir: InStore
Foto: Lidl International

