V okviru nove pogodbe, ki bo veljala vsaj do leta 2027, bo Carling med tekmovanjem izvajal promocijske dejavnosti, da bi navijače še bolj približajo nogometnemu dogajanju.
Podaljšanje sodelovanja pomeni nadaljevanje uspešnega partnerstva, ki se je začelo leta 2023. Od takrat je Carling, ki ga proizvaja podjetje Molson Coors Beverage Company, izvedel vrsto dejavnosti po vsej državi v pubih, barih, supermarketih in na samih tekmah.
Carlingov podcast "Could it be Magic", ki ga vodita nogometni legendi Joe Cole in Ashley Cole, je od začetka pred manj kot enim letom privabil več kot 33 milijonov oboževalcev. Blagovna znamka je sponzorirala tudi ekskluzivno poročanje o "talkSPORT-u" in z interaktivnimi igrami in nogometnimi nagradami združuje navijače v pubih po vsej državi.
Navijači so imeli celo priložnost spoznati junake tekmovanj, kot so: Dion Dublin, Stuart Pearce in Ellen White, medtem ko je ogled ikoničnega pokala v supermarketih po vsej Veliki Britaniji navijačem omogočil, da so se lahko vsi, ki so želeli, s pokali seznanili od blizu.
Poleg tega ima več kot 100 milijonov paketov piva Carling blagovno znamko partnerstva, kar strankam ponuja možnost, da osvojijo vstopnice za finale na londonskem stadionu Wembley, v ekskluzivnem nagradnem programu Carling Box.
Tekmovanja Emirates FA Cup in Adobe FA Women's Cup združujejo klube in navijače z vseh ravni nogometa, zaradi česar so resnično odprta za vse. Ponosni smo, da smo še naprej uradni pivski partner in delimo te trenutke z navijači, ne glede na to, ali tekme gledajo doma, v lokalnem pubu ali na stadionu Wembley. V naslednjih treh letih bomo še naprej iskali nove načine, kako navijačem pomagati začutiti čarobnost pokala, je dejal Ryan Mclaughlin, direktor blagovne znamke Carling.
"Z veseljem podaljšujemo partnerstvo z blagovno znamko Carling kot uradnim pivom Emirates FA Cup in Adobe FA Women's Cup. Ta blagovna znamka lagerja je znana kot izjemen podpornik angleškega nogometa in v veselje nam je bilo, da smo to predanost iz prve roke videli skozi različne dejavnosti v preteklih treh sezonah. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja v prihodnjih letih in novih čarobnih trenutkov, ki jih bomo ustvarili okoli naših najpomembnejših tekmovanj," je dodal James Gray, komercialni direktor FA.
Objava prihaja po prvem krogu Adobe Women's FA Cup prejšnji teden in pred prvim krogom Emirates FA Cup ta konec tedna.
Vir: InStore
Foto: FA Cup/Molson Coors

