Projekt Superbrands Slovenija, del mednarodne neodvisne organizacije, ki že več kot 30 let deluje v več kot 90 državah sveta, predstavlja globalni standard odličnosti in prepoznavanja blagovnih znamk, ki izstopajo po kakovosti, zaupanju, inovativnosti in doslednosti.
Pod temo »Umetnost znamke« se je na dogodku zbralo več kot 200 strokovnjakov iz sveta marketinga, gospodarstva in medijev. Dogodek, ki sta ga vodila Suzana Perman in Gregor Murn, je s pomočjo umetnosti gibanja, zvoka, vizualnih vsebin in okusov postal poklon kreativnosti in predanosti blagovnim znamkam, ki so se v letu 2025 pridružile projektu Superbrands. Dogodek je kreativno in produkcijsko zasnovalo podjetje Vibecraft, ki je s svojo vizualno domiselnostjo in scenografskim pristopom ustvarilo pravo doživetje blagovnih znamk.
Superbrands – priznanje, ki si ga ni mogoče kupiti
»Superbrands ni nagrada, ki si jo lahko kupiš. Je priznanje, ki si ga moraš zaslužiti – z ugledom, doslednostjo in resničnim zaupanjem potrošnikov. Oznako lahko pridobijo izključno tiste blagovne znamke, ki dosežejo izjemne rezultate v raziskavi IPSOS in strokovni oceni,« je poudaril Boško Praštalo, lastnik licence Superbrands Slovenija. Superbrands Slovenija je edini projekt v državi, ki temelji na spontanem priklicu potrošnikov – eden najzahtevnejših, a tudi najčistejših pristopov k merjenju moči blagovnih znamk.
Raziskavo izvaja IPSOS, v njej pa vsako leto sodeluje več kot 1.000 slovenskih potrošnikov, ki skupaj navedejo prek 1.100 blagovnih znamk in oddajo več kot 14.000 odgovorov. Le tiste blagovne znamke, ki v raziskavi dosežejo ustrezni prag prepoznavnosti in zaupanja ter prejmejo visoke ocene 25-članskega strokovnega sveta, pridobijo status Superbrands Slovenija. Po zadnji raziskavi 70 % slovenskih potrošnikov že prepozna oznako Superbrands, kar predstavlja 20-odstotno rast v petih letih, medtem ko bi 92 % potrošnikov raje izbralo izdelek z oznako Superbrands.
Posebno priznanje: Jan Plestenjak – umetnost iskrenosti postane znamka sama po sebi
Poseben trenutek večera je pripadel Janu Plestenjaku, ki je prejel priznanje za Najprepoznavnejšo osebnost Superbrands Slovenija 2025 po izboru slovenskih potrošnikov. Njegova karizma, avtentičnost in doslednost pri ustvarjanju so, kot so poudarili organizatorji, dokaz, da umetnost iskrenosti postane znamka sama po sebi.
Blagovne znamke, ki so prejele plakete Superbrands Slovenija 2025
Med prejemniki plaket Superbrands 2025 so številne ikonične blagovne znamke, med njimi Kozmetika Afrodita, Delamaris, Elan, Eurospin, Ford, Generali Zavarovalnica, Gorenje, Heineken, Hisense, Leone, Lidl, Malinca, MOL, OTP banka, Persil, Vegeta, Vinakoper, Zavarovalnica Sava in Žito.
Superbrands Slovenija – institucija odličnosti in povezovanja
»Superbrands Slovenija v šestih letih delovanja postaja institucija odličnosti, ki utrjuje profesionalne standarde v trženju in komunikacijah ter povezuje ljudi, ki gradijo močne, srčne in zaupanja vredne znamke,« je še dodal Praštalo. Večer se je zaključil s Heineken afterpartyjem, kjer so se prejemniki priznanj in gosti sproščeno družili ter nazdravili skupnemu cilju – ustvarjati blagovne znamke, ki navdihujejo, povezujejo in trajno ostajajo v zavesti ljudi.
»Vsaka blagovna znamka, ki prejme status Superbrands, postane ambasador zaupanja – dokaz, da odličnost ni naključje, ampak rezultat vizije, vrednot in predanosti,« je sklenil Praštalo.
Več na: www.superbrands.si
Kreativna zasnova in organizacija: VIBECRAFT, d.o.o.
Vir: Superbrands Slovenija
Foto: Aleksandar Domitrica