SLO bocni levo
SLO bocni desno

Španija: Nivea Men in Real Madrid podaljšala partnerstvo do leta 2030

Svetovne

10.10.2025

Nivea Men in Real Madrid sta podaljšala partnerstvo za nadaljnjih pet sezon, do junija 2030. Obnovljeno sodelovanje temelji na globalnem partnerstvu, ki se je začelo leta 2017.

V preteklih treh sezonah je Real Madrid dosegel izjemne športne uspehe, vključno s 15. naslovom prvaka UEFA Lige prvakov. Partnerstvo je prineslo tudi dokazano pozitiven poslovni vpliv za Nivea Men, z rastjo prodaje, krepitvijo ljubezni do blagovne znamke in izboljšanim dojemanjem kakovosti, so sporočili iz podjetja.

Kot poudarjajo, je vsebina blagovne znamke Nivea Men na digitalnih kanalih Real Madrida dosegla več kot 280 milijonov oz. 162 milijonov ogledov video gradiva.

Poleg digitalnega dosega je sodelovanje prineslo tudi konkreten družbeni vpliv in tako je v ZDA Nivea Men podprla vadbene tabore fundacije Real Madrida za socialno ogrožene otroke in spodbuja vključevanje prek športa. Na Kitajskem so organizirali turnirje s tematiko Real Madrida za promocijo telesne dejavnosti in zdravega načina življenja. Poleg tega so v Madridu povabili navijače iz več kot 20-tih držav na nepozabna doživetja med tekmami.

Podaljšanje partnerstva širi dodaten obseg sodelovanja, vključno z uvedbo prve globalne kolekcije izdelkov Nivea Men v omejeni izdaji Real Madrida. Do konca leta 2025 bodo navijači lahko kupili izdelke z liki svojih najljubših igralcev v več kot 40-tih državah po svetu.

Poleg tega partnerstvo prvič vključuje ne le izdelke Nivea Men, temveč tudi izbrane izdelke za nego telesa Nivea, igralci pa bodo lahko seveda celotno paleto izdelkov uporabljali v slavni slačilnici Real Madrida.

"Kombinacija Nivea Men in Real Madrida je popolna kombinacija dveh ikonskih znamk na svojih področjih. To partnerstvo je močan primer, kako lahko skupne vrednote in globalni doseg ustvarijo pomemben vpliv, načela odličnosti in strasti, ki jih spodbuja Real Madrid in ki se popolnoma ujemajo z našo vizijo pri Beiersdorfu, da postanemo najboljše podjetje za nego kože na svetu. Skupaj bomo še naprej navdihovali in angažirali milijone moških po vsem svetu ter na primeren in čustven način vpeljali nego kože v vsakodnevne rutine," je dejala Grita Loebsack, predsednica blagovne znamke Nivea in članica izvršnega odbora Beiersdorf.

Ob podaljšanju globalnega partnerstva je blagovna znamka pod sloganom: »Narediti nevidno vidno« predstavila nov film, ki prikazuje, kako pomembna je koža.

Vir: InStore
Foto: Nivea