Če odštejemo domačine je največ obiskovalcev prišlo iz Velike Britanije, Italije, Nizozemske in Španije, zunaj Evrope pa so bile najbolj zastopane naslednje države: Brazilija, Kitajska, Japonska, Kanada in ZDA.
S kar 94 % tujih razstavljavcev in 80 % mednarodnim deležem obiskovalcev ter desetimi specializiranimi sejmi, je Anuga ponovno potrdila svoj status in ugled nesporne globalne platforme živilske industrije.
Razstava inovacij okusa Anuga, Boulevard
"Anuga vsakič razkošno prikazuje oz. dokazuje osrednjo vlogo, ki jo ima v mednarodni živilski industriji in je odraz uspeha celotnega sektorja ter ključni dejavnik milijardne prodaje v tem poslu. Svetovna živilska industrija glede na panoge predstavlja enega najpomembnejših dejavnikov rasti poslovanja na svetu. To moč so na sejmu Anuga razstavljalci in udeleženci znova jasno dokazali, saj smo poudarili inovativnost in mednarodni pomen sektorja," je dejal Gerald Böse, predsednik in izvršni direktor sejma Koelnmesse GmbH.
Poseben vrhunec letošnjega sejma je bil nastop partnerske države, JužneKoreje. Okoli 100 tamkajšnjih razstavljavcev je predstavilo kulinarično raznolikost in inovativno moč države, od fermentiranih klasik, kot sta kimči in gočujang, do sodobnih rešitev na področju živilske tehnologije. Vodeni ogledi, degustacije in kulturni program so obiskovalcem približali korejsko kuhinjo.
Stojnica: Gemeinschaftsstand Korea, Anuga Organic, Halle 5.1
"Letošnji sejem Anuga je tako združil korejsko hrano in svetovne prehrambene trende. Rezultat so številna uspešna srečanja s pomembnimi strankami in vzpostavitev novih poslovnih partnerstev. To ponovno potrjuje razlog, zakaj je Anuga osrednja platforma za svetovno trgovino s hrano," je poudaril Bong Jun Yoo, direktor Korejskega združenja živilske industrije (KFIA).
Anuga je uspešno združila politiko, gospodarstvo, raziskave in industrijo, kar je bilo še posebej opazno na novem odru Anuge, ki se imenuje HORIZON. Mednarodni strokovnjaki, kot so: Edwin Bark (Redefine Meat), Hector Freitas (LIVEKINDLY Collective) in dr. Giuseppe Scionti (Novameat), so delili vpoglede v nadomestne načine prehranjevanja, na beljakovine, trajnost, živilske tehnologije in vertikalno kmetovanje.
S podporo partnerjev, kot so: BALPro, ProVeg, Vegconomist, DLG, Lidl in REWE, so spodbujali dialog med politiko in gospodarstvom. Nov segment "Anuga Alternatives" (op.prev Anugini nadomestki) je uspešno prestal svojo prvo izdajo.
Sejem inovacij okusa Anuga, Boulevard Nord
Drug vrhunec je bila Anuga Trend Zone, kjer sta partnerja Innova Market Insights in Euromonitor International predstavila podrobne analize svetovnih trendov v hrani in pijači, vključno s temami, kot so: trajnost, rastlinsko prehranjevanje ter zdravje oz. dobro počutje.
Segment Anuga Organic on Stage se je osredotočil na ekološka in rastlinska živila ter trajnost. Med najpomembnejšimi točkami je bila razprava Akademije za organsko trgovino z ministrom Aloisom Rainerjem o cilju EU "30 % ekološke pridelave do leta 2030", pa tudi razprave o novih predpisih za genski inženiring in izdelke brez GSO.
Anuga v številkah • 8.015 podjetij iz 110 držav, |
Razstavljavci so še posebej pohvalili visoko kakovost poslovnih obiskovalcev, vključno s številnimi odločevalci. Udeležilo se ga je skoraj vseh 20 največjih nemških trgovskih verig, vključno z Aldi Nord in Süd, Edeka Group, Lidl, Metro AG in Rewe Group.
Sejem je zabeležil dvomestno povečanje obiskovalcev iz Nemčije, iz tujine pa so prišli predstavniki trgovskih velikanov med podjetji, kot so: Aeon Co, Ahold Delhaize, Amazon, Auchan, Carrefour, Costco Wholesale, Intermarché, JD.com, Lotte Shopping, Tesco, Walmart in Woolworths Group.
Moč Anuge se ne odraža le v Kölnu, temveč tudi v njeni globalni mreži. S satelitskimi dogodki v Milanu, Braziliji, na Kitajskem, v Indiji, na Japonskem in Tajskem ter z najnovejšim Anuga Select Ibérico v Madridu blagovna znamka še naprej raste. Danes portfelj Anuge vključuje kar deset mednarodnih formatov.
Globalna prisotnost Anuge je opazna tudi na družbenih omrežjih, saj se pod oznako #weareAnuga skupnost povezuje prek meja in deli navdih posla z vseh celin. Anuga 2025 je dosegla skupni doseg že več kot milijon uporabnikov, kar je dodatnih 25 % več kot že leta 2023.
Naslednji sejem Anuga bo potekal od 9. do 13. oktobra 2027, saj je tradicionalno, na vsaki dve leti.
Vir: InStore
Foto: Koelnmesse