Bruto prodaja je dosegla 2,95 milijarde evrov. To predstavlja 2,9-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom, čisti dobiček pa je znašal 55,5 milijona evrov, kar je 10,6-odstotna rast na letni ravni, so sporočili iz podjetja.
EBITDA se jim je povečal na 157,5 milijona evrov, kar je 1,8 % več kot v enakem obdobju lani, poroča revija ESM.
Podjetje nadaljuje tudi s širitvijo in posodobitvijo maloprodajne mreže z odprtjem 31 novih trgovin, vključno s šestimi lastniškimi in 25 franšiznimi objekti.
V tem obdobju so predstavili tudi platformo Marketplace, s ciljem razširitve spletne ponudbe in izboljšanja digitalne nakupovalne izkušnje.
"Rezultati odražajo moč našega poslovnega modela in zaupanje strank. V zahtevnem okolju nam je uspelo povečati prodajo in dobiček, pri čemer smo združili konkurenčne cene z močno zavezanostjo zdravi prehrani, trajnosti in lokalni blaginji. Prihranki, ki smo jih prenesli na gospodinjstva, promocija lastnih blagovnih znamk in tesno sodelovanje z lokalnimi proizvajalci so stebri, ki krepijo zadružni namen," je dejala Rosa Carabel, izvršna direktorica skupine Eroski.
Vir: InStore
Foto: Eroski