Partnerstvo vključuje privabljanje navijačev lige NBA s prilagojenimi vsebinami in pripovedovanjem zgodb, aktivacijami na dogodkih lige in integracijo izdelkov za nego kože in las CeraVe v trgovinah po vsej državi.
"Pri CeraVe smo izjemno navdušeni nad združitvijo moči z ligo NBA, saj tako kot oni verjamemo v spodbujanje uspešnosti in dobrega počutja. Naše osnovno poslanstvo je omogočiti učinkovito nego vsem. Partnerstvo z ligo NBA je vznemirljiva priložnost za doseganje edinstvenega občinstva, strastnega, angažiranega, neverjetno raznolikega, ki ceni uspešnost, zlasti ko gre za zdravje kože, od glave do pet. Poleg prodaje izdelkov je naš cilj začeti pomemben pogovor o zdravju kože in lasišča, razširiti dostop do dermatologov in spodbujati celostno kulturo samooskrbe, ki opolnomoči celotno skupnost lige NBA, na igrišču in zunaj njega," je dejala Esther Garcia, generalna direktorica podjetja CeraVe.
»To partnerstvo odraža zavezanost lige NBA k širjenju njenih pobud za življenjski slog in dobro počutje. Kot naš uradni partner za nego kože, CeraVe prinaša zaupanje, strokovno znanje in inovativen trženjski pristop, da bi približali to izkušnjo ligi NBA in navijačem, kjer koli že so,« je dodal Paolo Pastore, podpredsednik za globalni razvoj poslovanja pri ligi NBA.
Partnerstvo temelji na kampanji CeraVe: »Vodja CeraVe« z 10-kratnim udeležencem tekme zvezdnikov lige NBA, Anthonyjem Davisom, s čimer se širi prisotnost blagovne znamke z izvirnimi vsebinami na družbenih in digitalnih kanalih lige NBA ter na vodilnih dogodkih lige skozi celotno sezono.
CeraVe bo imel pomembno prisotnost na dogodkih, kot so: Emirates NBA Cup, NBA All-Star in NBA Summer League, vključili ga bodo v NBA 2K26, da bi se povezai tudi z "igralnim" občinstvom lige.
CeraVe bo vključen v sodelovanje z ligo NBA in bo mlade sezznanil s programom: »Care For All«, v katerem klinike Jr. NBA po Združenih državah Amerike družinam zagotavljajo celovite vire in izobraževanje o zdravju kože, vključno z dermatološkimi pregledi, izobraževanjem o izdelkih in preizkusnimi vzorci, so sporočili.
Vir: InStore
Foto: CeraVe