Podaljšano partnerstvo odraža Heinekenovo prepričanje, da je edinstvena navijaška kultura ženskega nogometa, kjer se zbirajo navijačice, ki se prosto družijo in uživajo v igri v duhu veselja in povezanosti, močan izraz resnične povezanosti, piše v sporočilu za javnost podjetja.
"Pri Heinekenu smo vedno ponosni, da podpiramo nogomet in veseli smo, da lahko danes to zavezo podaljšamo z lepšim spolom. Edinstvena navijaška kultura ženskega nogometa, kjer lahko tekmice sedijo druga ob drugi in se povezujejo s skupno strastjo do igre, odraža občutek resnične skupnosti, ki naše poslovanje žene naprej. Tako kot igre združujejo ljudi na igrišču in zunaj njega, verjamemo v ustvarjanje vezi, ki trajajo," je dejala Joanna Price, direktorica korporativnih odnosov pri Heinekenu.
V skladu z novo zavezo bo Heineken svoje sponzorstvo še naprej uresničeval z aktivacijami, ki slavijo raznolikost, združujejo navijače in ustvarjajo pomembne trenutke povezovanja okoli skupne strasti do igre.
Iz podjetja pravijo, da je Heineken zavezan k temu, da bo vodilni, bodisi s spodbujanjem kulture zmernosti s promocijo pijač z nizko ali brezalkoholno vsebnostjo alkohola, izvajanjem globalnih kampanj, ki spodbujajo druženje v živo brez zaslonov, bodisi s partnerstvi z večjimi dogodki, ki poosebljajo resnično povezanost kot je UEFA ženska Liga prvakov.
Vir InStore
Foto: Heineken