V Lidlu Slovenija so pretekli meseci minevali v znamenju dobrodelnosti. Po zaključenem povabilu k oddaji prošenj za donatorska sredstva je podjetje med prejetimi izbralo tiste, ki se najbolj skladajo s prizadevanji v smeri doseganja ciljev njegove strategije družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. Donatorska sredstva bo Lidl tako namenil za izvedbo projektov s področij zdravja in humanitarnosti, skrbi za okolje in pomoči živalim ter preprečevanja nastanka odpadne hrane. S tem Lidl ustvarja dodano vrednost za družbo in okolje z zanesljivo obljubo – za danes in jutri.
Podpora projektom in programom, ki ustvarjajo boljši svet
Sredstva iz naslova povabila organizacijam k prijavi donacijskih projektov v skupni vrednosti 35.000 evrov bo Lidl Slovenija podaril osmim organizacijam (po abecednem vrstnem redu):
- Društvu OnkoMan, ki bo donacijo namenil za podporo projekta ozaveščanja o presejalnem programu Peter, s katerim bodo nagovorili široko javnost in spodbujali moške k organiziranim preventivnim pregledom prostate.
- Društvu Sobivanje bodo z donacijo pomagali pri izvedbi nacionalnega projekta Živim zdravo, ki otroke celostno spodbuja k redni športni dejavnosti ter uživanju uravnoteženih, raznovrstnih in zdravih obrokov, obenem pa jih osvešča o pomenu odgovornega ravnanja s hrano, kar dolgoročno prispeva k zmanjševanju količin odpadne hrane.
- Gorski reševalni zvezi Slovenije, ki jo bodo podprli pri izvedbi usposabljanja prostovoljnih gorskih reševalcev za uporabo nove tipizirane tehnike vrvnega reševanja za hitrejše, varnejše in bolj standardizirano izvajanje gorskih reševanj.
- Inštitutu REVIVO, ki bo prejeta sredstva v sklopu projekta Varuhi »Murskega zmaja« namenil za nakup izobraževalnih akvarijev z mladicami kečig ter organizacijo dogodkov, ko bodo otroci sami izpustili kečige iz akvarijev v naravo ter tako prispevali k povečanju naravne populacije teh rib v reki Muri.
- Ustanovi Petra Pavla Glavarja so namenili donacijo za projekt Vemo – delujemo 2, ki ozavešča prebivalce o samooskrbi in zmanjšanju količin odpadne hrane; udeležencem bo omogočil nova znanja o vzpostavitvi vrtičkov, pametnem nakupovanju in shranjevanju živil ter smotrnem ravnanju z živili in organskimi odpadki.
- Zavodu Naravno življenje, Pišece bodo z donacijo pomagali izpeljati projekt Pizza efekt, v okviru katerega bo v sodelovanju s partnerji izvedel dogodek kuhanja otrok z namenom ozaveščanja mladih glede uporabe presežkov hrane.
- Zvezi paraplegikov Slovenije so namenili donacijo za projekt Zdrav VIKEND, ki spodbuja aktivno skrb za telesno in duševno zdravje skozi interaktivne vsebine, gibalne delavnice in sproščene skupinske pogovore.
- iskanju pomoči ob stiski ter jim približali TOM telefon® kot eno od obliko pomoči.Zvezo prijateljev mladine Slovenije pa bodo podprli pri vseslovenski akciji "TOM potuje – otroke/mlade obiskuje«, v okviru katere bodo učence in dijake ozaveščali o pomenu pogovora in iskanju pomoči ob stiski ter jim približali TOM telefon® kot eno od obliko pomoči.
- iskanju pomoči ob stiski ter jim približali TOM telefon® kot eno od obliko pomoči.
Tradicionalna donacija tudi za projekt Pomežik soncu
Poleg donacijskih sredstev, ki so jih v Lidlu Slovenija namenili v okviru povabila, pa so tudi letos z blagovnimi znamkami Lupilu ter Cien Kids podprli akcijo Pomežik soncu® Zveze prijateljev mladine Slovenije.
Tekom poletja so vsakega prodanega izdelka omenjenih blagovnih znamk v redni ponudbi del sredstev namenili v sklad za letovanje otrok s posebnimi potrebami iz socialno ogroženih družin, ki za brezskrbno uživanje na počitnicah potrebujejo spremljevalca. Po podatkih Inštituta za socialno varstvo si več kot deset odstotkov družin otrok ne more privoščiti niti enotedenskih počitnic, kar je eden ključnih pokazateljev materialne prikrajšanosti otrok.
Skupno so s prodajno akcijo izdelkov, ki so namenjeni predvsem negi najmlajših, zbrali sredstva v višini 20.000 evrov, v vseh teh letih pa so s podporo akciji donirali že več kot 100 tisoč evrov.
V zadnjih petih letih več kot 4, 3 milijona evrov namenili donacijam
V Lidlu Slovenija želijo prek trajnostne strategije podjetja in pobude Ustvarimo boljši svet s pozitivnim zgledom spodbujati svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo k ustvarjanju boljšega sveta. Podjetje sodeluje s številnimi humanitarnimi, okoljskimi in drugimi organizacijami ter vseskozi uresničuje načela trajnostnega razvoja in delovanja. Mednje uvrščajo tudi program donacij, s katerim se v Lidlu Slovenija odzivajo na družbene izzive sedanjosti in prihodnosti ter pogosto odpirajo teme, ki bi sicer ostale prezrte. V zadnjih petih letih so z donacijami v skupni vrednosti prek 4,3 milijona evrov podprli številne nevladne organizacije in projekte; med najodmevnejšimi so vsakoletna donacija Deluxe, Pomežik soncu, Zbiramo plastenke in podpora roza oktobru.
Vir/Foto: Lidl