SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZK: Tesco je v prvi polovici leta povečal tržni delež

ANALIZA

Svetovne

06.10.2025

Za prvi polovico leta poročajo o rasti prodaje LFL za 4,3 %, a tudi o rasti na vseh trgih, vključno z rastjo za 4,9 % na trgu Združenega kraljestva.

Prilagojeni poslovni dobiček skupine se je v tem obdobju povečal za 1,6 %, na 1,67 milijona funtov.

Prilagojeni razredčeni dobiček na delnico se je povečal za 6,8 %, na 15,43 penija, kar je posledica višjega prilagojenega poslovnega dobička skupine in koristi od tekočega programa odkupa delnic.

Prosti denarni tok se jim je povečal za 2,9 %, na 1,29 milijona funtov zaradi priliva obratnega kapitala in močne prodaje ter nadaljevanja kapitalske discipline, so sporočili.

Tržni delež v Združenem kraljestvu se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal za 77 bazičnih točk, na 28,4 %, z dobički v 28-ih zaporednih štiritedenskih obdobjih.

Splošna percepcija blagovne znamke se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 96 bazičnih točk, s stalnim porastom zadovoljstva (+263 bazičnih točk), vrednosti (+89 bazičnih točk) in kakovosti (+13 bazičnih točk), kar presega povprečne ocene konkurentov v vseh šestih merilih, ki jih spremlja YouGov.

"Zadovoljen sem z rezultati v prvi polovici leta, ki temeljijo na močnem zagonu. Rad bi poudaril rast tržnega deleža v Združenem kraljestvu, ki je rezultat odločnih korakov, ki smo jih uveljavili na začetku leta za nadaljnje vlaganje v vrednost, kakovost in storitve. Ukrepi, ki smo jih sprejeli za ohranjanje nizkih cen, so izboljšali cenovni položaj v primerjavi s trgom. Konkurenca ostaja močna, a ob nenehnem pritisku na gospodinjske proračune ostajamo zavezani k zagotavljanju najboljše možne vrednosti strankam. Z nadaljnjim vlaganjem ustvarjamo trajnostno vrednost za vse deležnike. Naši sodelavci so v središču vsega, kar počnemo in želim se jim zahvaliti za vlogo, ki jih opravljajo,« je dejal Ken Murphy, izvršni direktor Tesca.

Vir/Foto: InStore