SLO bocni levo
SLO bocni desno

Škotska: A.G. BARR z rastjo prihodkov v višini 3,1 % v prvi polovici leta

ANALIZA

Svetovne

02.10.2025

Podjetje A.G. BARR, proizvajalec blagovnih znamk, kot so: IRN-BRU, Rubicon, Boost in FUNKIN, je v prvi polovici leta 2025/26 poročalo o rasti prihodkov v višini 3,1 %, na 228,1 milijona funtov (262,3 milijona evrov).

Rast prihodkov je posledica rasti v panogi brezalkoholnih pijač, ki je zabeležila prodajo v višini 201 milijona funtov (231,2 milijona evrov) in kjer je (bila) Boost vodilna blagovna znamka.

FUNKIN je ohranil položaj vodilne blagovne znamke koktajlov RTD in je v tem obdobju dosegel 3,8-odstotno rast prodaje.

Prodaja blagovne znamke IRN-BRU je bila v skladu s prejšnjim letom, z naraščajočim zagonom v prvi polovici leta. V podjetju pričakujejo rast v drugi polovici leta, ki jo bodo podprle povečane naložbe v trženje in lansiranje novega okusa v omejeni izdaji.

Prilagojena operativna marža se je povečala za 200 bazičnih točk, na 15 %, kar odraža izboljšano učinkovitost proizvodnje, nadaljnje izvajanje strateških poslovnih pobud in disciplinirano upravljanje stroškov, so iz podjetja sporočili v izjavi za javnost.

Kombinacija rasti prihodkov in širitve marže je privedla do povečanja prilagojenega dobička pred obdavčitvijo in sicer za 20,1 %, na 35,2 milijona funtov (40,5 milijona evrov).

Čisti denarni tok iz poslovanja je znašal 15,7 milijona funtov (18,1 milijona evrov) kar je 2,7 milijona funtov (3,1 milijona evrov) več kot v prejšnjem letu.

"Z veseljem poročam o močnih rezultatih v prvi polovici leta, ki odražajo nenehno uresničevanje naših strateških prioritet in pozitiven zagon v poslovanju. Dobro napredujemo pri postavljanju temeljev za dolgoročno rast. Vlagamo v blagovne znamke, poslovanje in ljudi, da bi zgradili močnejše, bolj prilagodljivo in dobičkonosno podjetje. Naš portfelj brezalkoholnih pijač se je v prvi polovici leta dobro odrezal in v drugi polovici pričakujemo nadaljnjo rast, ki jo bodo podpirale okrepljene trženjske dejavnosti in inovacije novih izdelkov. Prav tako še naprej diverzificiramo ponudbo v hitro rastoče segmente, z nedavnim vstopom v funkcionalne pijače z prevzemom podjetja Innate-Essence, ki vključuje blagovne znamke The Turmeric Co in Raw Hydrate. Naša pričakovanja za celotno poslovno leto 2025/26 ostajajo nespremenjena in ostajamo prepričani v strategijo in sposobnost zagotavljanja trajnostne in dobičkonosne rasti na dolgi rok," je dejal Euan Sutherland, izvršni direktor podjetja A.G. BARR.

Vir: InStore
Foto: A.G. BARR