Naložba bo osredotočena na posodobitev opreme za varjenje in pakiranje piva, da bi povečali proizvodnjo blagovne znamke Michelob ULTRA, najbolje prodajanega in najhitreje "rastočega" piva v ZDA, so sporočili iz podjetja.
Ta najnovejša naložba v višini 7,4 milijona dolarjev v pivovarno v Los Angelesu je del pobude: "Brewing Futures", v okviru katere iz podjetja vlagajo več kot 300 milijonov dolarjev v obrate v ZDA, s ciljem ohranitve in ustvarjanja delovnih mest v ameriški proizvodnji.
"Naložba v pivovarno v Los Angelesu nam omogoča, da varimo in dobavljamo še več vrhunskih piv in drugih izdelkov, ki jih potrošniki obožujejo, vključno z Michelob ULTRA, pivom številka ena po prodaji in rasti v Ameriki. Te naložbe krepijo naš položaj vodilnega ameriškega proizvajalca, kar nam omogoča, da še naprej spodbujamo gospodarsko rast in zagotavljamo delovna mesta v skupnostih, kjer poslujemo,« je dejal Brendan Whitworth, izvršni direktor podjetja Anheuser-Busch.
Anheuser-Busch je pivovarno v Los Angelesu odprl leta 1954. V zadnjih petih letih so v ta obrat investirali 180 milijonov dolarjev, kar je del skoraj dveh milijard dolarjev vrednih naložb v 100 obratih po ZDA v istem obdobju.
Podjetje v svoji pivovarni v Los Angelesu proizvaja 45 različnih izdelkov, ki jih nato pošiljajo po "polovici" države oz. v 26 ameriških zveznih držav. Ta naložba ne samo da bo razširila zmogljivost pivovarne za proizvodnjo hitro rastočih blagovnih znamk, kot je Michelob ULTRA ampak vključno s proizvodnjo pločevink po 25 oz in 15 oz ozkih pločevink, da bodo lažje zadostili naraščajočemu povpraševanju potrošnikov.
Anheuser-Busch InBev, znano kot AB InBev, je belgijsko multinacionalno podjetje za pivovarstvo in pijačo s sedežem v Leuvenu v Belgiji. Je največja pivovarna na svetu in je bila leta 2024 na lestvici Forbes Global 2000 uvrščena na 72. mesto. |
Vir: InStore
Foto: Anheuser-Busch InBev