Davnega leta 2000 je vizionar in ustanovitelj agencije New Moment v Piranu ustanovil Ideas Campus, ki je prerasel v Piran Idea Festival. Kampus je bil več kot le izobraževalni program, predstavljal je sanje o svetu, kjer si kreativni ljudje iz Evrope in sveta izmenjujejo mnenja in kjer se oglaševanje spremeni v umetnost, ideje pa postanejo gonilna sila dejanj.
Saki je verjel, da je ideja vredna več kot katera koli valuta in da je Piran kraj, kjer se rojevajo sanje.
"Danes, ko praznujemo 25. obletnico Piran Idea Festivala, še naprej gradimo svoje poslovanje na teh temeljih. Balkanska ustvarjalnost ima moč osvojiti svet, s srcem, čustvi in neustrašnostjo, pa tudi s pripravljenostjo na nenehno učenje, sprejemanje sprememb in sledenje trendom," je povedal Žarko Sakan, generalni direktor agencije New Moment.
V štirih desetletjih svojega obstoja je New Moment zgradil mrežo, ki vključuje več kot 250 strokovnjakov v devetih mestih regije, izvedel na tisoče kampanj, kot del skupine WPP osvojil deset kanskih levov (nagrade festivala Cannes op.p.) in številne blagovne znamke preoblikoval v pomembne globalne igralce.
"Piran Idea Festival nam je pokazal, da nič ni nemogoče, če sanjaš dovolj drzno in zbrali smo se, da bi ta duh obudili. Zgodovina New Momenta je napisana s tisoči idejami, ki so oblikovale blagovne znamke in spremenile oglaševanje, svojo prihodnost pa gradimo na prepričanju, da je sprememba edina stalnica in da zvesti svojemu imenu ("Nomen est omen"), vedno ostajamo novi. Saki nas je naučil gledati s srcem, in hvaležen sem naši regionalni ekipi, da uresničuje sanje. Velika prednost in čast je imeti ekipo ljudi, ki so v agenciji že 15, 20 ali več let,« je povedal Lazar Sakan, izvršni direktor agencije New Moment.
Piranski festival idej je združil več kot 1000 predstavnikov iz 47-tih držav. Predstavitve legend oglaševanja so navdihnile na tisoče, številne nagrade, podeljene na tem festivalu pa so potrdile moč regije.
V čast dvojnega jubileja je v Piranu potekal regionalni sestanek upravnega odbora, na katerem so se zbrali predstavniki pisarn New Moment iz Beograda, Ljubljane, Sarajeva, Podgorice, Prištine, Skopja, Tirane, Zagreba in Sofije. Poudarek so namenili izmenjavi idej, predstavitvi vizij in opredelitvi strategije za prihodnost. Dogovorili so se o petletnem načrtu in projektih, na katerih bodo sodelovali.
Vir/ Foto: New Moment