V Billi podpirajo poziv Združenja za različnost beljakovin v Avstriji in jasno nasprotujejo prepovedi označevanja mesnih izdelkov rastlinskega izvora, saj bi to za kupce predstavljalo "oviro" pri nakupovanju.
Kot poudarjajo iz podjetja, bi prepoved proizvajalcem prinesla tudiveliko birokratsko breme in dodatne stroške, saj bi bilo treba embalažo popolnoma predelati, izdelke pa da bi ponujali pod nejasnimi imeni.
Proizvajalci svoje izdelke že zdaj jasno označujejo kot zeliščne, ker kupci iščejo prav takšne, so zapisali iz Bille v objavi podjetja.
"V prvih 32 tednih letošnjega leta se je prodaja rastlinskih mesnih izdelkov v avstrijski trgovini na drobno povečala za več kot 12 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta, kažejo trenutni podatki NielsenIQ. Že zdavnaj so postali pomemben del prehrane mnogih avstrijskih državljanov. Imenovanji kot sta »rastlinski burger« ali »veganski hot dog«, sta odločilnega pomena, saj ne le da zagotavljajo orientacijo kupca glede okusa in priprave izdelka, temveč tudi bistveno olajša odločitev o nakupu. Če bi imena kot je »rastlinski zrezek« prepovedali, bi bilo treba uporabljati izraze, kot je npr. »ocvrta ploščica«, kar bi povzročilo največjo zmedo," je dejala Verena Wiederkehr, direktorica razvoja rastlinskih izdelkov v verigi Billa.
Dodala je, da mora biti cilj pri prodaji večjega števila izdelkov avstrijskega porekla in spodbujanje proizvodnje nadomestnih sestavin, kot so npr.stročnice.
"Trenutno gre največji del spodbud za proizvodnjo živalske krme, na splošno pa se v Avstriji, razen soje, goji zelo malo stročnic. Z uporabo teh v izključno rastlinskem mesu in predelanih izdelkih, kmetje izkoriščajo naraščajoče povpraševanje in hkrati dosegamo, da gre dragocen dušik, ki ga te rastline prinašajo v zemljo," je še dejala Wiederkehr.
Leta 2022 so na Dunaju odprli prvo "zeliščno" trgovino v Evropi, Billo Pflanzilla. Potrošniki v tej trgovini, na več kot 200 kvadratnih metrih, lahko najdejo kar 3000 zeliščnih izdelkov.
Vir: InStore
Foto: Billa/Harson