SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZK: Sainsbury's je lansiral prvo linijo za nego kože s certifikatom MTick

Svetovne

29.09.2025

Sainsbury's je postal prvi trgovec v Združenem kraljestvu, ki je lansiral lastno blagovno znamko izdelkov za nego kože pod oznako MTick, kar ženskam pomaga pri nakupu izdelkov, prilagojenih njihovim potrebam v menopavzi, z večjim zaupanjem.

Nova linija »The edit«, največja lastna lansiranja v segmentu nege kože v zadnjih letih, vključuje 17 vrhunskih izdelkov, od katerih jih ima devet certifikat MTick, poroča Grocery Gazette.

Certifikat je razvil GenM, gre pa za univerzalno oznaka za izdelke, ki se odzivajo na izzive, povezane z menopavzo, kot so spremembe v teksturi in elastičnosti kože.

Izdelki v novi liniji niso testirani na živalih in so dermatološko med oktobrm, mesecem ozaveščanja o menopavzi, predstavljeni bodo v izbranih trgovinah v certificiranem »Beauty Plinthu« GenM.

"Gre za največja lastna lansiranja izdelkov za nego kože v zadnjem času, ki jo podpira ekipa 1200 lepotnih strokovnjakov," je poudaril Richard Welch, višji nabavnik za nego kože pri Sainsbury's.

"Ponosni smo, da je Sainsbury's član kolektiva GenM in zdaj, ko je 'The edit' prva linija naše lastne blagovne znamke, ki nosi certifikat MTick, ne bi mogli biti bolj zadovoljni. Združeni pod blagovno znamko MTick, trgovci kot je Sainsbury's spreminjajo maloprodajno krajino, zagotavljajo izbiro, zaupanje in prepoznavnost ter opolnomočajo ženske, da z lahkoto najdejo in kupijo izdelke, prijazne do menopavze, s čimer ustvarjajo novo maloprodajno kategorijo z namenom," je dodala Heather Jackson, izvršna direktorica in ustanoviteljica GenM.

Vir: InStore
Foto: Sainsbury's