SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Aldi združuje zasebne blagovne znamke pod enim imenom

Svetovne

29.09.2025

Aldi predstavlja največjo osvežitev embalaže v ZDA doslej, ime pa bo postavil na vsak izdelek in lansiral prvo lastno blagovno znamko s katero bodo njihovi izdelki še bolj prepoznavni za kupce.

»Nov videz in občutek kvalitete izdelkov je naslednji korak na naši poti k posodobitvi nakupovalne izkušnje za enostavnejšo in hitrejšo izkušnjo. Zdaj je za kupce lažje kot kdaj koli prej takoj prepoznati vrednost in kakovost, ki jo lahko ponudi le Aldi. Po skoraj 50-tih letih postavljanja standardov za zasebne blagovne znamke bo naša osvežena embalaža kupcem dala še nov azlog, da najprej posežejo po naših izdelkih,« je dejal Atty McGrath, ki je 1. septembra prevzel mesto izvršnega direktorja Aldi ZDA.

Zaradi povratne informacije strank bodo izdelki, ki so izključno v trgovinah Aldi, zdaj nosili ime blagovne znamke Aldi, ali pa oznako: »Original Aldi«, so iz podjetja sporočili v izjavi za javnost.

Drugi izdelki, kot je npr. piščanec iz rdeče vrečke, bodo ohranili nazive, ki so jim jih dale kar stranke, kar poudarja, kako podjetje ceni povratne informacije potrošnikov.

»V zadnjih nekaj letih smo pri delu in tej osvežitvi črpali navdih od naših kupcev. Naše stranke zasebne blagovne znamke že imenujejo »blagovne znamke Aldi« in navdušeni smo, da jih zdaj uradno prepoznavajo s tem imenom, ki ga lahko vidijo in mu zaupajo. Naše raziskave kažejo, da kupci Aldi povezujejo s cenovno dostopnostjo, vrednostjo, kakovostjo in udobjem. Zdaj so lahko prepričani, da za vsakim ekskluzivnim izdelkom v njihovi košarici stoji zaupanja vredno ime,« je dejal Scott Patton, glavni komercialni direktor Aldi

Več kot 90 % Aldijeve ponudbe je zasebnih blagovnih znamk, vsak izdelek, ki je ekskluzivno namenjen Aldiju pa že več kot desetletje ne vsebuje certificiranih sintetičnih barvil.

Poleg tega je vsak izdelek strogo testiran in okusen, da zagotovijo, da na police trgovin pridejo le najboljši.

Kupci lahko novo embalažo že najdejo na policah. V naslednjih nekaj letih bo vsak izdelek označen na novo, da bo nosil ime Aldi in bolj moderno podobo.

Vir/ Foto: Aldi