Tako kot lani nabavljajo meso blagovne znamke "Selección de Dia", ki je lokalnega izvora.
Da bi zagotovili celotno ponudbo, podjetje sodeluje s približno 60 dobavitelji po vsej državi.
"Naša strategija temelji na bližini in delitvi vrednosti. Odločitev za sodelovanje je izključno del dogovora z nacionalnimi dobavitelji mesa naše blagovne znamke kar ni naključje, temveč odraz naše zavezanosti skupnosti. To nam omogoča, da zagotavljamo kakovost in svežino izdelkov, hkrati pa aktivno prispevamo k dinamiki lokalnega gospodarstva in bolj robustni in trajnostni dobavni verigi," je poudaril José Manuel Blanco, direktor sektorja svežih izdelkov pri Dia Spain.
Ko gre za izdelke, ki so dosegli najboljšo rast znotraj lastnih blagovnih znamk in med katere sodijo perutnina (piščanec in puran), zajec, svinjina, govedina in mesni izdelki, je še posebej omembe vredna prodaja perutnine, ki se je v zadnjih letih povečala za 11 %, medtem ko se je prodaja predelanih izdelkov povečala za 15 %.
Podjetje je leta 2024 španskemu gospodarstvu prispevalo 6,8 milijarde evrov, kar predstavlja 0,43 % nacionalnega BDP-ja, je pokazala neodvisna študija podjetja Kreab.
Dia se v Španiji zanaša na mrežo več kot 1100 dobaviteljev in z naložbami v višini skoraj 3,2 milijarde evrov v letu 2024.
Vir: InStore
Foto: Dia