Arnold Schwarzenegger in Parkside je resnično popolna kombinacija. Hollywoodski zvezdnik in blagovna znamka za mojstre „naredi sam„ na novo odkrivata svoje partnerstvo in vstopata v naslednji krog kampanje "Zmoreš to!". Igralec Ralf Moeller prvič nastopa v humornem oglasu skupaj s Schwarzeneggerjem, oba pa oživljata duh „naredi sam“, ki ga pooseblja znamka Parkside.
"Od Terminatorja do motivatorja: partnerstvo s Parkside je ustvarjeno zame. Noben projekt "naredi sam" ni preveč zapleten, noben izziv ni prevelik – le želeti si ga moraš in verjeti vase," pravi Arnold Schwarzenegger.
Ne le Schwarzenegger, ki pooseblja praktično miselnost, tudi Moeller prepriča z znanjem in izkušnjami, velikim navdušenjem za "naredi sam" in simpatičnim videzom. Združujejo ju dolgoletno prijateljstvo in skupne vrednote, ki se odlično ujemajo s prizemljenim značajem blagovne znamke Parkside. Osrednje sporočilo kampanje je, da Parkside vsakomur omogoča, da v svoj dom vnese lastno delavnico, ne glede na izkušnje ali proračun. Znamka si prizadeva spodbuditi ljudi, da se lotijo projektov tako velikih kot majhnih »naredi sam« projektov. Pri tem ne gre toliko za popolnost kot za to, da imajo pravo podporo in pravo orodje.
"Biti sam svoj mojster je res čudovita stvar. Ustvariti nekaj z lastnimi rokami in na koncu videti končni rezultat – občutek je neprecenljiv. Glede podpore kampanje Parkside mi ni bilo treba dvakrat pomisliti – še posebej zato, ker sem že od nekdaj navdušen nad obrtniškimi temami," pravi Ralf Moeller.
Martin Alles, višji podpredsednik za blagovno znamko v družbi Lidl International: "Kot najbolje prodajana blagovna znamka za domače mojstre v Evropi je Parkside sinonim za visoko zmogljivo orodje, obenem pa tudi za pogum, da vzamete stvari v svoje roke. Naša nova kampanja z Arnoldom Schwarzeneggerjem in Ralfom Moellerjem kaže prav to: kaj vse je mogoče, če verjamete vase. Oba poosebljata duh znamke Parkside – odločnost, zagnanost in prepričanje, da lahko vsakdo obvlada svoj projekt."
Vir/Foto: Lidl