"Plazma ni le izdelek, ampak blagovna znamka, ki je zaznamovala otroštvo milijonov ljudi in je simbol kakovosti in inovativnosti. Prepričan sem, da bo sodelovanje z Luckin Coffee prineslo obojestransko korist. Srbija bo dobila močnejšo prisotnost na kitajskem trgu, potrošniki pa izdelek, ki je originalen, inovativen in s preverjeno tradicijo kakovosti," je dejal Dragan Glamočić.
"Ponosni smo, da imamo priložnost sodelovati z Bambijem in našim potrošnikom ponuditi izdelek, ki nosi močno identiteto in kakovost. Z uvedbo Plazma cheesecake in Plazma shake v našo ponudbo želimo pokazati, da verjamemo v potencial te blagovne znamke, da osvoji potrošnike po vsej Kitajski,"so sporočili iz vodstva podjetja Luckin Coffee.
V nadaljevanju pogovora so poudarili, da je Luckin Coffee, od svoje ustanovitve leta 2017, zrasel v "pravega velikana". V samo nekaj letih je podjetje postalo najhitreje rastoče v kavni industriji in najhitreje rastoče kitajsko podjetje, ki se je že uvrstilo na seznam Nasdaq.
Samo v preteklem obdobju se je število njihovih kavarn povečalo na več kot 20.000, naložbe kot je zadnja v tovarno v Sjamenu, vredne okoli 500 milijonov dolarjev, pa so omogočile proizvodnjo 55.000 ton kave na leto.
Poleg tega je širitev poslovanja v Singapur, Malezijo, Indonezijo in ZDA dokazala sposobnost pozicioniranja blagovne znamke kot vodilne na svetu.
"Danes naši prihodki presegajo pet milijard ameriških dolarjev, a veliko pomembnejše od številk je dejstvo, da nam je uspelo združiti sodobno tehnologijo, močno mrežo in kulturo kave v en model, ki osvaja svet. Prav zato smo prepričani, da bo sodelovanje z Bambijem uspešno in dolgoročno," je poudaril Jang Jin Zsin, podpredsednik Luckin Coffee.
Luckin Coffee je v mnogih pogledih privlačnejša od Starbucksa za Kitajce. Njihova dostava, nižja cena in kuponi privabljajo številne uporabnike.
Vir: InStore
Foto: Srbsko ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in vodno gospodarstvo