SLO bocni levo
SLO bocni desno

VB: Lani rast prihodkov in dobička podjetja Lipton Teas and Infusions

ANALIZA

Svetovne

20.08.2025

Glede na najnovejše poročilo je proizvajalec pijač Lipton, v poslovnem letu, ki se je končalo 31. decembra 2024, dosegel odlične finančne rezultate, poroča Grocery Gazette.

Letni prihodki podjetja so se povečali za 11,5 %, na 111,7 milijona funtov, dobiček pa je znašal 6,2 milijona funtov, kar je velik preobrat v primerjavi z izgubo v višini 8,4 milijona funtov v letu 2023.

Bruto dobiček se je prav tako znatno povečal, na 47,5 milijona funtov v primerjavi s 24,1 milijona funtov v prejšnjem letu.

V podjetje so uspeh pripisali načrtu finančnega blaženja, ki jim omogoča spopadanje z globalnimi motnjami v dobavni verigi, a tudi s kreditnimi tveganji.

Načre so uskladili s poslovnim načelom podjetja Unilever, ki jih slednje uporablja pri svojem poslovanju. Skupina Lipton je od junija 2023 razvila lasten nadzorni sistem z opredeljenimi vlogami in odgovornostmi znotraj večplastne strukture za zmanjševanje tveganj. Celoviti nadzori poslovanja so zasnovani na preizkušenih procesov "materinskega" podjetja. Razvili so bile nadzorne strukture in sisteme za zagotavljanje skladnosti z internimi politikami ter (lokalnimi) zakoni in predpisi, v skladu s poročili iz podjetja Unilever.

Lipton Teas and Infusions, matična družba londonske podružnice, je nedavno Pierra Laubiesa postavila za novega generalnega direktorja.

Laubiesa je na tem položaju zamenjala Nathalie Roos, ki je podjetje po dveh letih dela na tem položaju zapustila iz osebnih razlogov.

Lipton je britanska blagovna znamka v lasti podjetja Lipton Teas and Infusions. Ime izvira od ustanovitelja, sira Thomasa Liptona, ki je leta 1871 v Združenem kraljestvu začel trgovino z živili. Blagovno znamko so uporabljala za različne potrošniške izdelke, ki so jih prodajali v trgovinah Lipton, vključno s čajem iz leta 1890, po katerem je Lipton zadnja desetletja najbolj znan. Blagovno znamko je leta 2022 od Unileverja kupilo podjetje CVC Capital Partners. Unilever je ohranil uporabo blagovne znamke Lipton za čaj v Indiji, Nepalu, Indoneziji in Šrilanki ter za pijače, pripravljene za pitje, po vsem svetu, kot je Lipton Ice Tea, ki ga prodaja skupno podjetje Unileverja in PepsiCo in ni povezano z Lipton Teas and Infusions. Unilever si je pridržal tudi pravico do proizvodnje instant mešanic za juhe blagovne znamke Lipton v Severni Ameriki.

Vir/Foto: InStore