Kot je sporočil makedonski minister za kmetijstvo, gozdarstvo in vodno gospodarstvo Cvetan Tripunovski poteka registracija platforme www.makedonskonajdobro.mk, prek katere bodo proizvajalci promovirali sveže kmetijske izdelke, predelovalci pa pristno makedonsko proizvodnjo, podjetja pa bodo lahko označevala lokacije svojih prodajnih centrov.
Tripunovski se je udeležil srečanja v Trgovinski zbornici severozahodne Makedonije, katere člani so, kot je poudaril, v celoti podprli vladno kampanjo: "Najboljše iz Makedonije: Naša tradicija, naš ponos".
Kampanja se je že začela, intenzivno distribuirajo informativne materiale, cilj pa je, da je takoj jasno vidno, kaj je domače in kaj uvoženo.
"Imamo kakovostne izdelke, ki morajo biti takoj opazni oz. vidni našim potrošnikom. Verjamem, da tudi vi, ko vstopite v trgovino, ne veste, ali je paradižnik ali kakšen drug kmetijski pridelek iz Makedonije ali uvožen. Z predpisanimi oznakami se bodo lahko državljani lažje odločili," je poudaril minister.
Napovedal je tudi, da delajo na posebni mobilni aplikaciji, ki bo omogočila še lažji dostop do informacij o domačih kmetijskih pridelkih in predelanih izdelkih.
"S kampanjo želimo zagotoviti še večjo podporo proizvajalcem in predelovalcem, zagnati domače gospodarstvo, okrepiti domačo kmetijsko proizvodnjo, a tudi ozaveščati o kakovosti makedonskih kmetijskih pridelkov," je še poudaril Tripunovski.
V. d. predsednika Trgovinske zbornice Nuhi Aliu je izjavil, da je "prav tukaj boleča točka - kako spodbuditi proizvodnjo in povečati količino, da bi bili bolj konkurenčni".
Vir: Nova Makedonija
Foto: Arhiv InStore