Skupina je zaradi negativnega vpliva ukinitve programa zvestobe, v višini približno 50 milijonov evrov, dosegla prodajo v skupnem znesku 4,7 milijarde evrov, kar je na enaki ravni kot leta 2024. Brez tega vpliva bi se prodaja povečala za 1 %, so zapisaliv objavi podjetja.
Cene na policah so zabeležile povprečno 0,1-odstotno povečanje v primerjavi s povprečno inflacijo dobaviteljev v višini 1,7 %.
Esselunga ostaja na vrhu lestvice po cenovno konkurenčnosti, saj je za 0,8 odstotne točke cenejša od italijanskega trga, kažejo podatki Nielsena.
EBITDA je znašal 412,2 milijona evrov, v primerjavi s 312,4 milijona evrov v prvih šestih mesecih leta 2024. Brez upoštevanja ugodnosti, povezanih z zaprtjem programa zvestobe, bi marža EBITDA znašala 7,9 %.
EBIT je dosegel 205,4 milijona evrov v primerjavi s 103,6 milijona evrov v prvi polovici lanskega leta.
V tem obdobju je podjetje odprlo novo trgovino v Modeni in prenovljeno v Sesto Fiorentinu, zaprlo pa trgovini na Viale Piave v Milanu zaradi prenove in na naslovu LaEsse, ravno tako v Milanu.
Vir: InStore
Foto: Esselunga