Na organski osnovi (brez vpliva menjalnih tečajev) se je čista prodaja družbe v prvem četrtletju povečala za 1 %.
Poročani dobiček iz poslovanja se je v primerjavi z istim četrtletjem prejšnjega leta povečal za 9 %, predvsem zaradi odsotnosti stroškov optimizacije omrežja v lanskem letu, kar je preseglo negativne učinke menjalnih tečajev in pritisk na dobičkonosne marže zaradi višjih stroškov in neugodnega učinka mešanice vseh dejavnikov.
Na prilagojeni osnovi se jim je dobiček iz poslovanja zmanjšal za 13 %, brez vpliva valut pa za 11 %.
Poročani dobiček na delnico se je v primerjavi s prejšnjim letom povečal za 12 %, zahvaljujoč višjemu dobičku iz poslovanja in nižji davčni stopnji, ki ju je delno ublažilo povečanje povprečnega števila delnic. Na prilagojeni osnovi se je dobiček na delnico zmanjšal za 11 %, brez upoštevanja valutnih učinkov pa za 8 %.
Kapitalske naložbe so dosegle 176 milijonov dolarjev, kar je več kot lani, kar je povzročilo prosti denarni tok v višini 60 milijonov dolarjev, kar je 269 milijonov dolarjev manj kot v enakem obdobju prejšnjega leta.
"Naša organizacija je pokazala osredotočenost in odločnost pri upravljanju v negotovem makroekonomskem in industrijskem okolju. Izpolnili smo proračun za četrtletje, na čelu z nastajajočimi trgi in nadaljujemo z napredkom v kategorijah, kjer smo izboljšali tržni delež na ključnih trgih po vsem svetu. Načrtujemo nadomestne scenarije in sprejemamo ukrepe za upravljanje tudi v primeru nadaljnje svetovne gospodarske negotovosti, hkrati pa se pripravljamo na naslednje poglavje kot del globalnega velikana v sektorju prigrizkov, skupaj z Marsom," je dejal Steve Cahillane, predsednik in izvršni direktor Kellanove.
Iz Marsa so avgusta lani napovedali načrte za prevzem Kellanove v poslu, vrednem skoraj 36 milijard dolarjev. Dogovor bi pod eno streho združil blagovne znamke: M&M, Snickers in Whiskas, s Pringles, Pop-Tarts in Kellogg's. Mars in Kellanova bi na ta način skupaj predstavljala približno 12 % ameriškega trga prigrizkov in sladkarij, kažejo podatki o tržnih deležih NielsenIQ.
Vir: InStore
Foto: InStore