Prodaja na drobno se jim je v tem obdobju povečala in z njo so dosegli 262,7 milijard rubljev (približno 2,77 milijarde evrov), kar je 25,2-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta.
Zabeležili so 10,7-odstotno povečanje povprečne vrednosti LFL računa in 1,5-odstotno povečanje LFL prometa.
Skupna prodajna površina se jim je povečala za 18,2 %, na 2,7 milijarde kvadratnih metrov, predvsem zaradi odprtja številnih trgovin z živili in prevzema verig Ulybka Radugi in Molniya.
Spletna prodaja se jim je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 16,6 %, na 18,2 milijarde rubljev (približno 192 milijonov evrov).
Bruto dobiček se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal za 32,3 % na 61,5 milijarde rubljev (približno 647 milijonov evrov), medtem ko se je bruto marža povečala za 123 bazičnih točk na 23,2 %.
EBITDA je znašal 22,2 milijarde rubljev (približno 234 milijonov evrov), kar je 32,9-odstotna rast, medtem ko se je marža EBITDA povečala za 48 bazičnih točk na 8,4 %.
"V drugem četrtletju je Lenta ohranila dvomestno rast poslovanja in izboljšala dobičkonosnost. Naši supermarketi še naprej močno napredujejo, medtem ko se format priročne trgovine razvija hitreje od pričakovanega. Rad bi se zahvalil celotni ekipi za profesionalnost in prispevek k doseganju skupnih ciljev. Na dobri poti smo k doseganju strateških ciljev za leto 2025. Hkrati končujemo posodobitev strategije in kmalu bomo predstavili razvojne načrte skupine do leta 2028," je dejal Vladimir Sorokin, izvršni direktor Lente.
Vir: InStore
Foto: Lenta