Organska čista prodaja se jim je v primerjavi z enakim obdobjem lani zmanjšala za 2 %, poslovni dobiček pa za 1,6 %, kar je povzročilo izgubo v višini 8 milijard dolarjev, so sporočili v izjavi za javnost.
Dobiček na delnico se je zmanjšal za 8,3 %, na 6,60 dolarja, prilagojeni dobiček pa za 11,5 % na 0,69 dolarja.
Ohranili so napovedi za leto 2025 in pričakujejo, da se bo organska čista prodaja zmanjšala v razponu od 1,5 % do 3,5 %, prilagojeni dobiček na delnico pa v razponu od 2,51 do 2,67 dolarja.
"Ponosni smo, da igramo ključno vlogo v življenju družin, naša zavezanost k zagotavljanju vrhunskih, cenovno dostopnih izdelkov pa ostaja nespremenjena. Rezultati za drugo četrtletje to potrjujejo in kažejo na izboljšanje v primerjavi s prvim četrtletjem. Zagotavljamo vrednost in spodbujamo napredek, pri čemer se zanašamo na naš sistem rasti blagovne znamke in naš model Go-To-Market," je dejal Carlos Abrams-Rivera, izvršni direktor podjetja Kraft Heinz.
Iz podjetja poudarjajo, da se naložbe v izboljšanje izdelkov in proizvodne zmogljivosti obrestujejo, saj prispevajo k superiornosti blagovne znamke in izdelka in to odmeva pri potrošnikih.
V Kraft Heinzu ostajajo prepričani v sposobnost zagotavljanja dolgoročne dobičkonosne rasti.
Iz podjetja so pred kratkim napovedali, da razmišljajo o ločitvi velikega dela svojega živilskega poslovanja, vključno s številnimi izdelki Kraft, v novo podjetje, ki bi lahko bilo vredno do 20 milijard dolarjev.
Cilj ločitve, kot pojasnjujejo, je povečanje vrednosti za delničarje, a ob tem dodajajo, da do ločitve morda ne bo prišlo in poudarjajo, da za odločitev ni določen noben rok.
Vir/Foto: InStore