Rusija: Magnit širi storitev BeautyScan na več kot 2500 trgovin

Svetovne

26.06.2025

Trgovska veriga je razširila razpoložljivost storitve BeautyScan, tehnologije, ki temelji na umetni inteligenci in kjer osebno izbirajo preparativno in dekorativno kozmetiko na podlagi fotografij in želja strank.

Magnit je to tehnologijo začel preizkušati že leta 2022 v 14 trgovinah Magnit Kosmetika v večjih mestih, vključno z Moskvo, Sankt Peterburgom in Krasnodarjem. V letu 2023 so storitev predstavili v več kot 200 prodajnih mestih, junija pa je storitev možno opraviti v več kot 2500 trgovinah.

BeautyScan je razvilo biotehnološko zagonsko podjetje Scanderm, pred zadnjo fazo širitve pa je razvojna ekipa Scanderma skupaj z IT-strokovnjaki iz Magnita znatno izboljšala algoritme, kar jim bo omogočilo še natančnejša personalizirana priporočila.

Dodali so tudi nove funkcije virtualnega preizkušanja dekorativne kozmetike v realnem času z uporabo AR tehnologije. Sistem zdaj analizira več kot 1500 izdelkov v kategorijah nege in ličil, pri čemer upoštevajo razpoložljivost storitve v določeni trgovini.

"BeautyScan je edinstvena storitev za diagnostiko kože in individualno izbiro kozmetike v maloprodaji. Tehnologije, ki trenutno obstajajo na trgu, so večinoma omejene na eno kozmetično znamko. Strankam pomagamo pri orientaciji v bogati ponudbi in ponujamo izbiro med velikim številom znamk in izdelkov, ki so prisotni v Magnit Kosmetik, največji verigi drogerij v Rusiji. Natančnost diagnostike z uporabo nevronskih mrež in računalniškega vida ter individualni pristop pri izbiri kozmetike in parfumov prinašajo strokovno raven v nakupovalni proces in zagotavljajo dragoceno uporabniško izkušnjo, kar povečuje zaupanje in zvestobo strank," je povedal Vladimir Presnjakov, operativni direktor Magnit Kosmetika.

Za uporabo BeautyScan mora stranka v trgovini usmeriti kamero pametnega telefona na QR-kodo, obiskati povezavo, naložiti fotografijo svojega obraza in odgovoriti na nekaj vprašanj, o tipu in stanju kože ter ciljih, ki jih želi doseči z uporabo kozmetike.

Umetna inteligenca nato obdela fotografijo, rezultate vprašalnika, izbere vrsto izdelka in sestavine, ki ustrezajo določenemu potrošniku ter poda priporočila.

Vir: InStore
Foto: Magnit