Magnit je to tehnologijo začel preizkušati že leta 2022 v 14 trgovinah Magnit Kosmetika v večjih mestih, vključno z Moskvo, Sankt Peterburgom in Krasnodarjem. V letu 2023 so storitev predstavili v več kot 200 prodajnih mestih, junija pa je storitev možno opraviti v več kot 2500 trgovinah.
BeautyScan je razvilo biotehnološko zagonsko podjetje Scanderm, pred zadnjo fazo širitve pa je razvojna ekipa Scanderma skupaj z IT-strokovnjaki iz Magnita znatno izboljšala algoritme, kar jim bo omogočilo še natančnejša personalizirana priporočila.
Dodali so tudi nove funkcije virtualnega preizkušanja dekorativne kozmetike v realnem času z uporabo AR tehnologije. Sistem zdaj analizira več kot 1500 izdelkov v kategorijah nege in ličil, pri čemer upoštevajo razpoložljivost storitve v določeni trgovini.
"BeautyScan je edinstvena storitev za diagnostiko kože in individualno izbiro kozmetike v maloprodaji. Tehnologije, ki trenutno obstajajo na trgu, so večinoma omejene na eno kozmetično znamko. Strankam pomagamo pri orientaciji v bogati ponudbi in ponujamo izbiro med velikim številom znamk in izdelkov, ki so prisotni v Magnit Kosmetik, največji verigi drogerij v Rusiji. Natančnost diagnostike z uporabo nevronskih mrež in računalniškega vida ter individualni pristop pri izbiri kozmetike in parfumov prinašajo strokovno raven v nakupovalni proces in zagotavljajo dragoceno uporabniško izkušnjo, kar povečuje zaupanje in zvestobo strank," je povedal Vladimir Presnjakov, operativni direktor Magnit Kosmetika.
Za uporabo BeautyScan mora stranka v trgovini usmeriti kamero pametnega telefona na QR-kodo, obiskati povezavo, naložiti fotografijo svojega obraza in odgovoriti na nekaj vprašanj, o tipu in stanju kože ter ciljih, ki jih želi doseči z uporabo kozmetike.
Umetna inteligenca nato obdela fotografijo, rezultate vprašalnika, izbere vrsto izdelka in sestavine, ki ustrezajo določenemu potrošniku ter poda priporočila.
Vir: InStore
Foto: Magnit