"Spodbujanje odgovorne uporabe alkohola ni le pomemben del poslovne strategije, je tudi odraz naših vrednot. S kampanjami, kot je: »Pustite ključe. Nadaljujte s hojo.«, želimo opolnomočiti ljudi, da sprejemajo pametne odločitve, ki ščitijo njih same in skupnost okoli njih. Ponosni smo, da lahko to sporočilo prenesemo na trg Bosne in Hercegovine s partnerstvi, ki omogočajo konkretne korake k varnejši prihodnosti," je dejal Gergely Abraham, direktor korporativnih odnosov za vzhodno Evropo pri Diageo.
"V podjetju Boreas verjamemo, da bi morale blagovne znamke ne le komunicirati, ampak tudi delovati. Kampanja: »Pustite ključe. Nadaljujte s hojo.«, je naš način, da s pomočjo močnega sporočila in konkretnih dejanj prispevamo k resničnim spremembam v družbi. Ponosni smo, da skupaj z Diageom to pobudo prinašamo v mesta po vsej Bosni in Hercegovini, s ciljem, da se vsak večer konča odgovorno in varno," je dodala Ivana Radišić Hadžić, direktorica marketinga podjetja Boreas d.o.o., ki kampanjo izvaja v sodelovanju z Diageom.
V okviru kampanje so poleti v Sarajevu, Mostarju in Banjaluki prisotni taksiji z oznakami Johnnie Walker, da bi omogočili varno in cenejšo vrnitev potrošnikov domov po zaužitju alkohola.
Poleg tega je na izbrane datume in dogodke varna vrnitev domov popolnoma brezplačna za vse, ki se bodo odločili za odgovorno zaključevanje večera, so še sporočili iz podjetja.
Vir: InStore
Foto: Johnnie Walker