Generalni pokrovitelj praznovanja je bilo podjetje Leoncini, ki je ob tej priložnosti promoviralo svojo vrhunsko mortadelo Antica z olivami in s tartufi ter 18-mesečni parmski pršut.
Tradicionalno so ob obletnici razrezali tudi torto velikanko, ki so jo za njihove kupce pripravili izvrstni slaščičarji ajdovskega Mlinotesta.
Izzivi zaradi neprijaznega poslovnega okolja v Sloveniji Podjetje se je v lanskem letu – kar se, žal, nadaljuje tudi letos – po besedah direktorja Aleksandra Lemuta (na fotografiji drugi z desne) soočalo z velikimi izzivi. “Največ teh izzivov prinaša neprijazno poslovno okolje v Sloveniji: stalno naraščanje davkov in dajatev ter vedno nove zakonske in regulativne obremenitve. Obenem se kaže tudi premik potrošnje čez mejo, v cenovno ugodnejšo Italijo. Tam osebni dohodki v zadnjih sedmih letih ostajajo nespremenjeni, medtem ko so se pri nas povečali za več kot 60 %. Partnerji iz tujine pogosto izražajo začudenje nad našim sistemom indeksacije plač, ki je tudi glavni dejavnik inflacije,” je stanje nazorno pojasnil Lemut in dodal, da so bili zaradi razmer na trgu in s ciljem, da uspešno ohranijo svojo konkurenčnost “primorani bistveno povečati nakupe blaga v tujini, kjer cene rastejo občutno počasneje kot v Sloveniji.”
Na fotografiji (z leve proti desni) družina Lemut: sin Robert, direktor prodaje in marketinga, žena Leonida, soustanoviteljica in solastnica, in oba direktorja, Aleksander in sin Tilen. |
V preteklem letu 2024 je Fama Vipava uspešno uresničila vse cilje iz poslovnega načrta. Prodajo so povečali za 6 %, kar je pomenilo več kot 26 milijonov evrov prihodkov, poslovno leto pa so zaključili pozitivno. Trendi prodaje so tudi v prvih petih mesecih letošnjega leta spodbudni in ostajajo v porastu.
Posebno ponosni so na nov poslovno-stanovanjski objekt v Šempasu, kjer so v pritličju odprli nov, sodoben market s 505 m² bruto površine. Objekt je zgrajen po najnovejših energetskih in trajnostnih standardih. Čeprav moderen, ohranja prijeten občutek primorske domačnosti. Veseli jih, da so krajani Šempasa in okoliških vasi nov market hitro vzeli za svojega.
To pa ni bila edina pridobitev. Tik pred praznovanjem so prenovili market na Humu v Goriških Brdih in market Fama Divača. Že pred tem pa so posodobili del nakupovalnega centra Karsika v Sežani – prenovili so celoten vhodni notranji prostor centra, vhod v supermarket ter zamenjali del strehe.
Vir/Foto: Fama