Čisti dobiček v četrtem četrtletju je znašal 74 milijonov dolarjev, kar je zmanjšanje za 18 milijonov dolarjev ali 19,6 %, medtem ko je dobiček na delnico dosegel 0,18 dolarja v primerjavi z 0,22 dolarja lani.
Prilagojeni EBITDA je bil v četrtletju 376 milijonov dolarjev, medtem ko je prilagojeni čisti dobiček znašal 128 milijonov dolarjev v primerjavi s 156 milijoni dolarjev leto prej.
Podjetje je poročalo o rasti v vseh poslovnih divizijah, razen v mlečni diviziji v Argentini. Prilagojeni EBITDA v Kanadi je 157 milijonov kanadskih dolarjev, kar predstavlja letno rast v višini 13,8 %, medtem ko se je v ZDA povečal za 7,2 %.
Za celotno leto 2025 so prihodki dosegli 19 milijard dolarjev v primerjavi s 17,3 milijarde dolarjev leto prej. Prilagojeni dobiček na delnico v tem obdobju je bil 1,46 USD v primerjavi z 1,45 USD leta 2024.
"Naši rezultati v proračunskem letu 2025 kažejo moč in odpornost poslovanja. V preteklem letu smo naredili pomembne korake pri izvajanju strategije, izboljšali smo učinkovitost, zagotovili močno ustvarjanje denarja in pospešili transformacijske pobude v vseh regijah. Ta prizadevanja so nam omogočila, da se lahko spoprimemo s stalno nestanovitnostjo, hkrati pa ohranjamo osredotočenost na ustvarjanje dolgoročne vrednosti za delničarje. V četrtem četrtletju smo kljub zapletenemu okolju poslovanja dosegli stabilne rezultate. Zadovoljni smo zaradi naših fokusnih znamk in z nadaljnjimi naložbami v te ključne vire in infrastrukturo, s katerimi smo postavili trdne temelje za vstop v fiskalno leto 2026," je dejal Carl Colizza, predsednik in izvršni direktor Saputa.
Saputo Inc. je kanadsko mlečno podjetje s sedežem v Montrealu v Quebecu, ki ga je leta 1954 ustanovila družina Saputo. Proizvaja, trži in distribuira široko paleto mlečnih izdelkov, vključno s sirom, tekočim mlekom, izdelki iz mleka in smetane s podaljšanim rokom uporabnosti, gojenimi izdelki in mlečnimi sestavinami ter je eden izmed desetih najboljših predelovalcev mleka na svetu. Podjetje se je širilo predvsem z združitvami in prevzemi. Njihovi izdelki se prodajajo v več kot 60 državah po vsem svetu. |
Vir: InStore
Ilustracija: Saputo/Freepik