Tommy, ena vodilnih trgovskih verig na Hrvaškem bo sodeloval z italijansko organizacijo Coop Italian Food (CIF). Predstavniki podjetij so podpisali pogodbo o strateškem in ekskluzivnem sodelovanju, ki zagotavlja uvoz in prodajo več kot 600 izdelkov trgovske znamke italijanske blagovne znamke.
S tem strateškim partnerstvom Tommy brez posrednikov še utrjuje svoj položaj na trgu, hrvaškim potrošnikom pa prinaša pristne italijanske okuse in kakovostne izdelke za gospodinjstvo po dostopnih cenah.
Neposredni uvoz izdelkov Coop-a bo Tommyju omogočil optimizacijo dobavne verige in znižanje posredniških stroškov, kar dodatno povečuje dostopnost kakovostnih in cenovno dostopnih izdelkov za hrvaške kupce. Hkrati s tem Tommy postaja ekskluzivni partner blagovnih znamk Coop-a za Hrvaško, s čimer na domači trg prinaša italijansko kakovost in raznolikost.
Tommy tako nadaljuje strategijo diferenciacije in konkurenčnosti, s čimer hrvaškim potrošnikom zagotavlja dostop do pristnih evropskih izdelkov.
Tommy je začel uvajati izdelke Coop na svoje police že te dni, postopek pa bodo postopoma razširili v naslednjih mesecih. V prvi fazi bodo na prodajne police dali okoli 140 novosti, do konca leta pa bo ta ponudba vključevala že 600 novih izdelkov.
Od tega bo več kot 70 % prehranskih izdelkov, od testenin, olj, sirov in suhomesnatih izdelkov do pripravljenih jedi in sladke ponudbe. Vsi ti izdelki bodo v trgovinah Tommyja po najbolj konkurenčnih cenah znotraj svojih kategorij, s poudarkom na pristnosti, odličnosti in italijanskem življenjskem slogu.
Sodelovanje s Coopom predstavlja pomemben korak pri diferenciaciji Tommyjeve ponudbe in dodatno utrjuje tržni položaj verige, ki se nenehno odziva na potrebe kupcev in jim ponuja vrhunsko kakovost, evropske standarde in najboljše razmerje med ceno in vrednostjo.
"To partnerstvo za nas predstavlja pomemben strateški premik pri krepitvi naše ponudbe in njeni še večji konkurenčnosti in kakovosti. Z neposrednim sodelovanjem s Coop Italian Food našim kupcem zagotavljamo visokokakovostne italijanske izdelke po konkurenčnih cenah, brez nepotrebnih posredniških stroškov," je povedal Zoran Mikulić, član uprave Tommyja.
Tommy in Coop Italian Food imata podobne skupne vrednote, osredotočene na kakovost, preglednost in etično poslovanje. Coop Italia je etiko postavil za temelj svojega poslovanja in je od leta 1998 prvi evropski trgovinski sistem s certifikatom etičnega poslovanja SA 8000, Tommy pa v središče svoje poslovne politike postavlja pošteno obravnavo potrošnikov, ki jim zagotavlja dostop do vrhunskih izdelkov po dostopnih cenah.
"Kot vodilni v trženju izdelkov italijanskih trgovskih znamk smo v Tommyju prepoznali zanesljivega partnerja za doseganje našega poslanstva, približati italijansko odličnost potrošnikom zunaj Italije. Hrvaški trg ima velik potencial in prepričani smo, da bodo kupci prepoznali vrednost, ki jim jo prinašamo skupaj s Tommyjem," je povedal Paolo Bonsignore, komercialni direktor Coop Italian Food.
S tem strateškim korakom Tommy ponovno potrjuje status inovatorja in vodilnega na hrvaškem maloprodajnem trgu, ki kupcem ponuja večjo izbiro, kakovostnejšo ponudbo in boljše razmerje med ceno in kakovostjo.
Sodelovanje s Coop Italian Food dodatno krepi položaj Tommyja kot trgovca, ki se aktivno odziva na izzive trga in svojim kupcem zagotavlja vrhunsko ponudbo z neposrednim dostopom do evropskih trgov in svetovnih standardov poslovanja.
Vir/Foto: Tommy