Pobuda je del širšega programa francoskega trgovca št.1 za boj proti nepismenosti in motnjam, povezanim z disleksijo.
V okviru te akcije je podjetje v sodelovanju z Rue Des Ecoles predstavilo novo zbirko 20 knjig, namenjenih otrokom od treh do osmih let, vsaka v vrednosti enega evra.
Prvih 100.000 kupcev knjig iz te zbirke bo prejelo tudi enoletni dostop do digitalne knjižnice s 100 elektronskimi izdajami.
Ker ima 5 % otrok težave z učenjem branja in pisanja, v Carrefouru želijo narediti zbirko, ki bo letos vključila knjige, prilagojeno otrokom z disleksijo.
Carrefour namerava do leta 2030 globalizirati pobudo: "Retrouvons le goût à la lecture" ("Ponovno odkrijmo ljubezen do branja") in prodati 30 milijonov knjig po ceni enega evra, prek vseh svojih prodajnih kanalov po vsem svetu.
Vir: InStore
Foto: Arhiv Instore