DIGGIT: Odličen obisk, vrhunski program in nepozabno vzdušje

Slovenija

06.06.2025

Konferenca DIGGIT je v Ljubljani znova upravičila sloves vodilnega dogodka s področja digitalnega marketinga in komuniciranja pri nas. V središču dogajanja so se zbrali odlični govorci in radovedni udeleženci, teme pa so se vrtele predvsem okoli umetne inteligence.

Dvorana Španski borci je včeraj že zgodaj zjutraj pokala po šivih, po prvi kavici in zajtrku, za katerega so poskrbeli sponzorji, pa so obiskovalci prisluhnili domačim in tujim govorcem.

Organizatorji smo tudi letos pripravili skrbno izbran program, ki je vključeval aktualne teme z digitalnega področja, med katerimi je očitno (še vedno) najbolj vroča tema umetna inteligenca. Ta sicer napreduje, a še vedno je »naravna inteligenca« tista, ki je najbolj pomembna, se je strinjala večina.

Premikati meje mogočega

Konferenco, ki je potekala pod sloganom Z nami na Mars, je odprl dr. Kai Noeske iz Evropske vesoljske agencije (ESA), ki je občinstvo popeljal v zakulisje vesoljskih misij in razkril, kako ESA uporablja komunikacijo kot ključni del svojega poslanstva. Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v Bloomberg Adria, je opozoril na (neprijetno) realnost: umetna inteligenca ni prihodnost, temveč sedanjost – je že tu, »z lopato v roki«. In če ne bomo ukrepali, nas utegne pokopati.

Na oder je stopil tudi Mark Terry-Lush, izvršni direktor agencije Make Honeym, ki je postregel s provokativnim vpogledom v prihodnost znamčenja in marketinga – UI lahko blagovno znamko dvigne ali izprazni. »Vse je odvisno od tega, kako jo uporabljamo,« je dejal. Szymon Pruszyński, vodja naročnikov za Srednjo in Vzhodno Evrope pri podjetju Meta, pa je obiskovalcem DIGGIT-a ponudil vpogled v prihodnost oglaševanja in predstavil, kako Meta s pomočjo UI že danes spreminja pravila igre v digitalnem oglaševanju in kaj to pomeni za oglaševalce po svetu – in pri nas.

Se vidimo prihodnje leto! 

Poleg strokovnega dela konference in praktičnih delavnic DIGGIT ostaja tudi prostor za sproščeno mreženje, izmenjavo izkušenj in nova partnerstva, za kar je bilo dovolj časa na druženju po dogodku, ob zaključku dogodka pa smo se vsi strinjali: DIGGIT je prostor, kjer se srečujejo ideje, tehnologija in ljudje. In če sodimo po letošnjem uspehu, je prihodnost digitalne stroke v Sloveniji v dobrih rokah.

Vir/Foto: marketingmagazin.si