Tehnologija so razvili s ciljem, da več kot 80.000 zaposlenih lažje in z večjim zadovoljstvom opravlja vsakdanja opravila, so sporočili iz podjetja.
"Vsak dan strankam v naših trgovinah pomaga več kot 80.000 sodelavcev. Za to so potrebne dostopne in pametne tehnologije. S tem pomočnikom pripeljemo Gen AI neposredno v fazo prodaje. Omogoča lažje in lepše delo ter prispeva k boljši izkušnji strank. S ponosom predstavljamo inovacijo prav med tednom FoodTech Week," je dejal Sjoerd Holleman, direktor sektorja za strategijo, izdelke in analitiko pri Albert Heijnu.
Pomočnik AI je zasnovan za podporo zaposlenim na prodajnem mestu na preprost način. S takojšnjim odgovarjanjem na pogosto zastavljena vprašanja pomočnik omogoča bolj učinkovito izvajanje vsakodnevnih opravil.
Če na primer stranka vpraša, kje so integralne tortilje ali koliko paprike je na zalogi, lahko zaposleni zdaj hitreje najdejo odgovor. S tem strankam omogočijo hitrejšo in natančnejšo storitev, kar prispeva k prijetnejši nakupovalni izkušnji.
Zahvaljujoč asistentu imajo zaposleni v vsakem trenutku dostop do točnih informacij, da lahko hitreje in bolje pomagajo strankam, kar hkrati povečuje kakovost dela in zadovoljstvo na delovnem mestu.
Vir: InStore
Foto: Albert Heijn