ZDA: Campbell's s 4-odstotno rastjo neto prodaje v tretjem četrtletju

ANALIZA

Svetovne

05.06.2025

Neto prodaja podjetja se je v tretjem četrtletju povečala za 4 %, na 2,5 milijarde dolarjev in to zahvaljujoč nakupu Sovos Brands.

Organska neto prodaja se jim je povečala za 1 %, na 2,3 milijarde USD, predvsem zaradi ugodnega obsega/mešanice 2 %, so zapisali v izjavi za javnost.

Bruto dobiček se jim je zmanjšal s 732 milijonov na 728 milijonov dolarjev, medtem ko je bruto stopnja dobička znašala 29,4 %, v primerjavi z 30,9 % leto prej.

Prilagojeni bruto dobiček se je povečal s 740 milijonov USD na 745 milijonov USD, pri čemer se je prilagojena bruto stopnja dobička zmanjšala za 110 bazičnih točk, na 30,1 %, predvsem zaradi inflacije stroškov in drugih stroškov dobavne verige, negativnega vpliva neto cene in vpliva prevzema.

EBIT se je zmanjšal z 248 milijonov USD na 161 milijonov USD, medtem ko se je prilagojeni EBIT povečal za 2 %, na 362 milijonov USD.

Dobiček na delnico se je zmanjšal na 0,22 USD, v primerjavi z 0,44 USD v enakem obdobju leto prej, medtem ko je prilagojeni dobiček na delnico padel za 3 % na 0,73 USD.

"V tretjem četrtletju smo dosegli dobre rezultate, ki so presegli naša pričakovanja, deloma tudi zaradi ugodnega časovnega okvira dobav. V segmentu Prehrana in pijača beležimo povečano porabo pri vseh skupinah potrošnikov glede na višino dohodka. Potrošniki že od začetka leta 2020 kuhajo doma in se obračajo na naše blagovne znamke zaradi njihove vrednosti, kakovosti in priročnosti. V segmentu prigrizkov je bila uspešnost v celotnem portfelju različna in čeprav imamo koristi od uspešnih lansiranj inovacij, prilagajamo  načrte, da bi ostali konkurenčni v celotnem ponudbi blagovnih znamk. Skupni rezultati odražajo močno izvedbo in disciplinirano obvladovanje stroškov v še vedno dinamičnem poslovnem okolju. Še naprej razvijamo organizacijo in zmogljivosti, da bi bolje izkoristili obseg za rast in spodbudili ustvarjanje dolgoročne vrednosti," je dejal Mick Beekhuizen, predsednik in izvršni direktor podjetja Campbell.

Vir: InStore
Foto: Kelly Common/Unsplash