Leta 2024 je Tajska dosegla izvoz v vrednosti približno 300 milijard ameriških dolarjev, kar je 5-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom.
Industrijsko blago predstavlja večino izvoza (86 %), ključne kategorije pa so: elektronika, vozila, stroji in prehrambeni izdelki, so sporočili iz družbe.
"Nova nacionalna organizacija nam omogoča, da zapolnimo strateško vrzel in ustvarimo neposredne povezave z osrednjimi trgi azijsko-pacifiške regije za naše stranke. Tajska je pomembna izvozna lokacija z močnimi trgovinskimi povezavami z ZDA, Kitajsko, Japonsko, Avstralijo in Singapurjem, s trgi, kjer smo prisotni tudi z lastnimi lokacijami," je povedal Lothar Thoma, generalni direktor zračnega in pomorskega prometa pri Gebrüder Weiss.
"Ekipa 20 zaposlenih v Bangkoku opravlja storitve mednarodnega zračnega in pomorskega prometa, carinskega posredovanja ter domačega in čezmejnega cestnega prometa. Naši zaposleni imajo dolgoletne izkušnje z vodenjem mednarodnega transporta. Srednjeročno načrtujemo razširitev naših storitev na Tajskem na skladiščno logistiko, s posebnim poudarkom na avtomobilskem in visokotehnološkem sektorju," je dodal Cristian Predan, regionalni vodja za jugovzhodno Azijo pri Gebrüder Weiss.
Z vstopom na tajski trg je Gebrüder Weiss zdaj aktivno prisoten v devetih državah vzhodne in jugovzhodne Azije ter Oceanije, vključno z Avstralijo, Kitajsko, Japonsko, Malezijo, Novo Zelandijo, Singapurjem, Južno Korejo in Vietnamom. Regionalna mreža vključuje 35 lokacij z okrog 800 zaposlenimi.
Vir: InStore
Foto: Gebrüder Weiss