Vizualni korak temelji na obstoječi identiteti blagovne znamke in videzu embalaže ter sistematizaciji informacij in poenostavitvi elementov, ki v kombinaciji prinašajo bolj sodoben in harmoničen videz, pojasnjujejo v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.
Nova zasnova ohranja ključne značilnosti, po katerih so ta znamka in izdelki prepoznavni, hkrati pa vnaša svežino in sodobnost.
Cilj takšnega pristopa je bil, kot navajajo v agenciji, zagotoviti, da toaletni papir Violeta ostane zvest svoji blagovni znamki, hkrati pa s prevladujočo vijolično barvo znamke dodatno pritegne pozornost kupcev na trgovskih policah.
Violetin primer potrjuje pravilo, da velike "mainstream" blagovne znamke, ki jih trg dobro pozna in že uspešno poslujejo, posodabljajo videz svojih izdelkov, a skrbno ohranjajo izgrajeno vizualno identiteto, še pravijo v agenciji.
Vir: InStore
Foto: Bruketa&Žinić&Grey