Prijavljeni dobiček na delnico se je leta 2025 povečal za 105 %, na 0,45 $, medtem ko se je v četrtem četrtletju povečal za 198 %, na 2,09 $.
Poročajo tudi o denarnem toku iz poslovanja v višini 3,2 milijarde USD, kar je 13 % več, in prostem denarnem toku v višini 1,9 milijarde USD, kar je 28 % več kot v primerljivem obdobju lani.
V dejavnosti piva je družba dosegla približno 5-odstotno rast neto prodaje, na 8,1 milijarde dolarjev, kar je predvsem podprto s 15- zaporedno rastjo obsega in skupaj z dvomestno rastjo prihodkov iz poslovanja, piše v sporočilu družbe.
Segment vina in žganih pijač je zabeležil 7-odstotno rast čistih prihodkov od prodaje, na 1,8 milijarde evrov.
"Kljub šibkejšemu povpraševanju potrošnikov v proračunskem letu 2025 smo dosegli še eno leto rasti neto prodaje v celotnem podjetju in znatno izboljšanje primerljive marže iz poslovanja ter dvomestno rast primerljivega dobička na delnico. Ti rezultati so nam omogočili, da smo v koledarskem letu 2024 ponovno prepoznani kot vodilni v rasti med velikimi CPG podjetji, glede na letno lestvico rasti ameriških CPG podjetij Circana. Če pogledamo naprej, v zahtevnem socialno-ekonomskem okolju sprejemamo odločne korake, da bi še naprej podpirali vodilno pivovarsko dejavnost, ponastavili stroškovno osnovo in ponovno opredelili portfelj. Ostajamo osredotočeni na doseganje večjega obsega distribucije, disciplinirane inovacije in povečane marketinške naložbe v segmentu piva; povečanje učinkovitosti v celotnem poslovanju in repozicioniranje segmenta vina in žganih pijač," je dejal Bill Newlands, predsednik in izvršni direktor Constellation Brands.
Leta 2025 v družbi pričakujejo prijavljeni dobiček na delnico v razponu od 12,33 do 12,63 dolarja, a tudi prosti denarni tok od 1,5 do 1,6 milijarde dolarjev.
Vir: InStore
Foto: Donatello Trisolino/Pexels