Organska prodaja se je v tem obdobju povečala za 1,4 %, vključno z negativnim vplivom v višini 0,4 % zaradi zmanjšanega obsega prodaje izdelkov za hišne ljubljenčke trgovskih znamk, medtem ko so imele valutne razlike negativen vpliv v višini 4,4 %.
Dobiček na delnico po GAAP se je povečal za 2 %, na 0,85 USD, medtem ko se je osnovni dobiček na delnico povečal za 6 %, na 0,91 USD. Bruto dobičkonosna marža in osnovna bruto dobičkonosnost sta se povečali za 80 bazičnih točk, na 60,8 %.
Čisti denarni tok iz poslovanja je v prvih treh mesecih leta 2025 znašal 600 milijonov dolarjev.
V prvem četrtletju je družba ohranila vodilni položaj v segmentu zobnih past s 40,9-odstotnim svetovnim tržnim deležem ter vodilni položaj v segmentu ročnih zobnih ščetk z 31,9-odstotnim svetovnim tržnim deležem.
"Zaposleni v Colgate-Palmolive so kljub zelo težkim razmeram na trgu po svetu dosegli uspeh. Pozitivna rast organske prodaje v obdobju, ko je na številnih trgih prišlo do upočasnitve rasti kategorij, potrjuje moč naših blagovnih znamk in predanost uresničevanju strategije. Učinkovitost strukture prihodkov in odhodkov nam je omogočila tudi povečanje naložb v oglaševanje, za 30 bazičnih točk, na 13,6 % glede na prodajo, nadaljujemo pa tudi z vlaganji v krepitev blagovne znamke in večjo prisotnost v gospodinjstvih," je dejal Noel Wallace, predsednik in izvršni direktor Colgate-Palmolive.
V letu 2025 pričakujejo nizko enomestno rast neto prodaje, organsko rast prodaje v razponu od 2 % do 4 % ter nizko enomestno rast dobička na delnico.
Vir: InStore
Foto: Colgate-Palmolive