Nemčija: Lani rast prodaje Edeke za 3,9%

ANALIZA

Svetovne

29.04.2025

Približno 3200 neodvisnih trgovcev znotraj skupine Edeka je v letu 2024 doseglo prodajo v višini 40,8 milijarde evrov, kar je 3,9-odstotna rast glede na leto prej.

Netto Marken-Discount je obdržal svoj tržni položaj s prodajo v višini 17,6 milijarde evrov (2,7-odstotna rast).

Skupni promet skupine je bil 75,3 milijarde evrov, kar je 4,6 milijarde evrov več kot leto prej, višji kot kadarkoli v njeni 118-letni zgodovini.

Leta 2024 je skupina razširila svojo trgovinsko mrežo z 238 novimi trgovinami, s čimer se je število trgovin povzpelo na 10.859, vključno s 4.399 trgovinami Netto Marken. Če odštejemo zaprtja, se je celotna prodajna površina skupine leta 2024 povečala na 12,3 milijona kvadratnih metrov.

EBIT se jim je v tem obdobju povečal za 13,9 odstotka, na 616 milijonov evrov.

"V času gospodarske stagnacije nam je v težkem tržnem okolju uspelo več kot vzdržati in ponovno utrditi vodilni položaj v nemški maloprodaji. To nam je uspelo predvsem zaradi ustvarjalnosti in podjetniške strasti naših neodvisnih trgovcev. V  trgovinah vsak dan s ponudbo izdelkov in storitev navdušimo 13 milijonov kupcev po vsej državi. Lani smo v infrastrukturo, digitalizacijo in trajnost, torej v Nemčijo kot poslovno lokacijo, vložili rekordnih 2,9 milijarde evrov. V zadnjih desetih letih je tovrstni skupni znesek dosegel okoli 20 milijard evrov. Na tej poti bomo nadaljevali," je dejal Markus Mosa, direktor Edeke.

Skupina Edeka je od leta 2017 največja nemška korporacija supermarketov s tržnim deležem 25,3 %. Ustanovljena je bila leta 1907, trenutno pa jo sestavlja več zadrug neodvisnih supermarketov, ki vse delujejo pod krovno organizacijo Edeka Zentrale AG & Co KG s sedežem v Hamburgu. Ime EDEKA izhaja iz nemške besede "Einkaufsgenossenschaft der Kolonialwarenhändler" – nakupna zadruga trgovcev s kolonialnim blagom...

Vir: InStore
Foto: Edeka