Promet multinacionalke je v prvem četrtletju padel za 1,8 %, na 17,9 milijarde dolarjev (16 milijard evrov), medtem ko je čisti dobiček padel z več kot 2 milijard dolarjev na dobrih 1,8 milijarde dolarjev.
Potrošniki so v teh negotovih gospodarskih časih previdni, pravijo iz PR službe proizvajalca prigrizkov in pijač. Pričakujejo višje stroške dobave zaradi spremenljivega in negotovega trgovinskega konteksta.
PepsiCo je z uvedbo Trumpovih uvoznih carin v zelo obbčutljivem položaju. Skupina proizvaja skoraj vse koncentrate za svoje brezalkoholne pijače na Irskem, za katere zdaj velja 10-odstotna carina za uvoz v Združene države.
Poleg tega za brezalkoholne pijače v pločevinkah velja 25-odstotna uvozna dajatev na aluminij. Multinacionalka v dveh tovarnah v Mehiki proizvaja tudi piškote in prigrizke itd.
Dogovor z Edeko Iz Nemčije je za PepsiCo končno prišla dobra novica, saj se je za proizvajalca blagovnih znamk: Pepsi, Lays, Doritos in Quaker po dveh letih in pol trajajočem cenovnem sporu z nabavnima zaveznicama, Epicom in Everestom končno razrešilo nevzdržno stanje in njihovi izdelki so se vrnili na police nemškega vodilnega trgovca, Edeke, poroča Lebensmittel Zeitung. |
Vir: Retail Detail
Foto: PepsiCo