Sebastian Rennack je maloprodajni analitik in svetovalec z več kot 20-letnimi izkušnjami v industriji. Specializiran je za razvoj strategij rasti in zagotavljanje uporabnih vpogledov za trgovce na drobno. Njegovo strokovno znanje je mednarodno priznano, kar dokazuje njegova uvrstitev na seznam najboljših analitikov RETHINK Retail tri leta zapored. Tekoče govori več jezikov in deli vpoglede v maloprodajne trende, tehnologijo in tržno dinamiko, zlasti v srednji in vzhodni Evropi, so opisali Rennacka v Favikonu.
"Hvaležen sem, da me je Favikon uvrstil na 11. mesto med 20 najboljšimi glasovi trgovcev v Nemčiji, ne zaradi števila klikov, ampak zaradi prispevkov. V čast mi je biti v dobri družbi," je na svojem Linkedin profilu ob tej nominaciji zapisal nemški analitik Sebastian Rennack.
Na 1.mesto so z 8961 točkami uvrstili Kevina Kublika (prvi z leve na fotografiji zgoraj), ki je ustvarjalec vsebin in namestnik vodje pri nemškem Lidlu, znan po je svojih šaljivih pogledih na maloprodajno življenje. S precejšnjim številom spremljevalcev na TikToku, Instagramu in YouTubu deli relevantne vsebine o delu v trgovini na drobno, pri čemer v svojem delu pogosto prispeva lahkotne anekdote in pritegne svoje občinstvo prek zabavnih videoposnetkov. Njegove objave pogosto poudarjajo vsakodnevne izkušnje blagajnikov in maloprodajnih delavcev, zaradi česar je nekaj posebnega in na vrgu, so zapisali v razlagi iz Favikona.
2.mesto je osvojila dr. Anna Weber, 7154 točk, soizvršna direktorica BabyOne, ene vodilnih nemških maloprodajnih verig za dojenčke in otroke, s 104 trgovinami in uspešno spletno trgovino. Anna s svojo vsebino deli vpoglede v vodilni položaj v maloprodaji, razvoj družinskih podjetij in kako ustvariti trajnostni uspeh v hitro spreminjajočem se potrošniškem okolju.
3. mesto je z osvojenimi 6762 točkami osvojil Lionel Souque, ki je izvršni direktor skupine REWE, ene največjih evropskih maloprodajnih in turističnih skupin. Lionel uporablja svojo platformo za zagovarjanje družbene odgovornosti, podporo lokalnim skupnostim in spodbujanje odprtega dialoga med podjetji in politiko za krmarjenje pri izzivih, ki oblikujejo prihodnost maloprodaje.
Od 4. do 10.mesta so: Melanie Kleemann, Holger Blecker, dr. Stephan Rüschen, Stefan Binkowski, Karsten Wildberge ,dr. Tanja Hacker in Sven Rittau.
Vir/Foto: Favikon